توليد محتوا توليد محتوا .

توليد محتوا

10 سايت برتر شتاب‌ دهنده استارت‌آپ ها

كسب و كارهاي نو پا يا استارتاپ كه امروزه درحال رشد و توسعه در زمينه‌هاي متفاوت هستند، گاها نيازمند حمايت و پشتيبان مي‌باشند براي اينكه در بسياري از مراحل كسب و كارشان موفق و پيروز باشند. همچنين در اين راستا برخي كسب و كارهاي ديگر به نام “شتاب دهنده استارتاپ” فعاليت مي‌كنند كه همانطور كه از نامشان پيدا است، باعث رشد و توسعه روزافزون استارتاپ‌هاي مي‌باشند. در اين مقاله همراه كي خوبه باشيد تا 10 سايت برتر شتاب دهنده استارتاپ، را به شما معرفي كنيم.

 

ديموند
اولين سايت شتاب دهنده استارتاپ در ليست كي خوبه، سايت مجموعه ديموند مي‌باشد كه فعاليت خود را از سال 1393 شروع كرده و تا كنون از برترين مجموعه‌هاي شتاب دهنده استارتاپ شده‌اند. هدف اين مجموعه از ابتدا كمك به رشد كسب و كارهاي نوپا بوده است.

ديموند در زمينه‌هاي ارائه خدمات شامل آموزش، فضاي كار اشتراكي، منتورشيپ، خدمات زيرساختي و ايجاد فضاي رشد استارتاپ مي‌باشد. اگر شما نيز قصد محقق كردن روياي خود را داريد، به خانواده‌ي ديموند بپيونديد.

خدمات و ويژگي‌ها:

• ارائه خدمات در زمينه آموزش، فضاي كار اشتراكي، منتورشيپ، خدمات زيرساختي و ايجاد فضاي رشد
• از برترين كسب و كارها در زمينه شتاب دهي استارتاپ
• فعاليت از سال 1393

 

كاتاليزور
دومين شتاب دهنده استارتاپ برتر در ليست معرفي ما، كاتاليزور مي‌باشد. هدف اين مجموعه قدرتمند، ارتقا دانش كسب و كار و تمركز ويژه بر جذب سرمايه براي فناوران و ايده پردازان استارتاپ ‌ها است. حوزه و فعاليت تخصصي كاتاليزور، شتاب دهي استارتاپ‌ها و فعاليت منحصر به فرد در حيطه كاري اينترنت اشيا است. اين مجموعه داراي تيمي متخصص از بهترين‌هاي فناوري اطلاعات استان سيستان و بلوچستان مي‌باشد. فعاليت كاتاليزوز از سال 1395 توسط سه تن از فعالان و كار آفرينان حوزه آي تي شروع شد و با داشتن تجربه كافي و مهارت‌هاي لازم، توانستند كسب و كار خود را جزء برترين ها‌ي ايران قرار دهند.

خدمات و ويژگي‌ها:

• ارائه خدمات در حيطه شتاب دهي استارتاپ و اينترنت اشيا
• داراي تيمي متخصص و مجرب از بهترين‌هاي فناوري اطلاعات
• داراي سابقه فعاليت از سال 1395

 

طاها سرور
طاها سرور همواره قصد دارد تا ميزباني وب را به يك سرويس و تجربه‌اي لذت بخش براي شما تبديل كند. پشتيباني سايت اين مجموعه به صورت 24 ساعته مي‌باشد و هميشه به فكر رضايت مندي شما است. شعار اين مجموعه، “رنگ بخشيدن به روياهاي شما” مي‌باشد. فعاليت‌هاي طاها سرور كه يك شتاب دهنده استارتاپ است، كاملا خاص و نوين هستند.

خدمات و ويژگي‌ها:

• پشتياني 24 ساعته
• ارائه خدماتي نوين و خاص

 

داده ورزان
داده كه به صورت مداوم و 17 سال در صنعت طراحي سايت و مشاوره كسب و كارها فعالبوده است، با تهيه يك رزومه و البهت يك پورتفوليو قوي، از شكست خوردن بسياري از كسب و كارهاي نوپا جلو گيري مي‌كند و همين امر باعث شده است تا بسياري از كسب و كارها و افراد به اين مججموعه اعتماد كنند. اين مجموعه قصد دارد تا بهترين شتاب دهنده استارت‌آپ كشور شود و مسلما با پشت كار و دانش متخصصين اين مجموعه به زودي باي دشاهد پيشرفت روزافزون داده ورزان باشيم. داده ورزان با مجموعه‌هاي برتري چون يك و يك،كفش ملي و ….. همكاري داشته و با نيازهاي شركت‌هاي اكسلريتور آشنايي كامل دارد.

خدمات و ويژگي‌ها:

• فعاليت به عنوان شتاب دهنده استارت‌آپ به مدت 17 سال
• كمترين ميزان شكست خودرن در كسب و كار با اطمينان به داده ورزان
• همكاري با برند‌هاي چون يك و يك و كفش ملي

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۱۱:۵۰ توسط:فرشيد باقري موضوع: نظرات (0)

آشنايي با قابليت Passphrase در ترزور

آيا با قابليت Passphrase‌ در محصولات ترزور آشنايي داريد؟ به كمك اين ويژگي مي‌توان به بالاترين درجه‌ي امنيت در نگهداري از ارزهاي ديجيتال دست يافت. كمپاني ساتوشي لبز، سازنده‌ي كيف پول‌هاي سخت‌افزاري ترزور و به نوعي اولين توليدكننده‌ي اين محصولات در دنياست و همواره در تلاش بوده تا امنيت دارايي‌هاي ديجيتال را تأمين كند.

شايد بارها در مورد رمز ورود يا همان PIN و هم‌چنين كلمات بازيابي يا Recovery Phraseها و نكات مهم در نگهداري آن‌ها شنيده باشيد، ولي در اين مقاله تصميم داريم شما را با مفهوم و عملكرد قابليت Passphrase در ترزور آشنا كنيم. به ادعاي بسياري از مختصصان رمزنگاري، اين روش بالاترين درجه امنيت را براي كاربرها فراهم مي‌كند؛ پس ضروري است كه دانش خود را درباره‌ي اين قابليت افزايش دهيم. در ادامه با ما همراه باشيد.

قابليت Passphrase‌ چيست؟
قابليت Passphrase امكان بسيار جذاب و پيشرفته‌اي است كه تزور به عنوان يك لايه‌ي امنيتي فراتر از پارامتر‌هاي معمولي و عبارات بازيابي براي امنيت بيشتر كاربرها در كيف پول‌هاي خود قرار داده است. با فعال‌سازي اين قابليت، در هر بار اتصال به كيف پول ترزور، علاوه بر رمز ورود يا PIN،‌ بايد يك رمز ديگر كه همان Passphrase است وارد دستگاه شود.

زماني كه براي يك كيف پول Passphrase‌ تعيين مي‌شود، كلمات بازيابي آن با رمز جديد تركيب شده و يك اكانت كيف پول كاملاً جديد ساخته مي‌شود. با مشاهده‌ تصوير زير مي‌توان تا حدودي كليت ماجرا را درك كرد. در ادامه نحوه‌ي انجام اين كار را به دقت بررسي مي‌كنيم.

Passphrase را مي‌توان به نوعي يك راه براي گسترش كلمات بازيابي دانست با اين تفاوت كه برخلاف كلمات بازيابي، اين رمز به صورت تصادفي تعيين نشده و به طور مستقيم توسط كاربر تعيين مي‌شود. عبارتي كه كاربر به عنوان Passphrase‌ در كيف پول وارد مي‌كند، عملكرد خاصي دارد كه در دنياي رمزنگاري به «Salt» معروف است. Salt در لغت به معناي نمك است و علت اين نام‌گذاري به اين برمي‌گردد كه ما با ريختن نمك روي غذا، تغييري در مزه‌ آن ايجاد مي‌كنيم كه بازگشت‌پذير نيست و در عين حال، نمكِ تنها را نمي‌توان به عنوان غذا مصرف كرد. يعني براي رسيدن به مزه مورد نظر، بايد ضمن فراهم بودن تمام مواد لازم، نمك (به عنوان يك پارامتر مجزا و اضافه) به غذا اضافه شود.

پس Passphrase نقش Salt‌ را ايفا مي‌كند و به تنهايي براي بازيابي كيف پول كافي نيست، بلكه كاربرد آن در كنار ساير اطلاعات لازم ضروري است. مي‌توان اين‌طور هم گفت كه Passphrase ساختار كلمات بازيابي را طوري تغيير مي‌دهد كه عملاً يك كيف پول جديد ساخته مي‌شود و اين كيف پول را بدون وارد كردن Passphrase در كنار لغات seed، نمي‌توان بازيابي كرد.

عبارت Passphrase‌ در ترزور مي‌تواند از حروف، اعداد، كلمات، جملات و يا تركيب آن‌ها انتخاب شود و تا ۵۰ كاراكتر طول داشته باشد. اين عبارت Case- Sensitive (حساس به حروف بزرگ و كوچك انگليسي) است و در صورتي كه هنگام ورود به دستگاه، جاي آن را خالي گذاشته و تأييد كنيم، وارد يك حساب كاربري متفاوت در حالت seed-only‌ مي‌شويم. (يعني وارد اكانتي مي‌شويم كه قابليت Passphrase روي آن فعال نشده است).

 

نحوه فعالسازي قابليت Passphrase در ترزور
فعالسازي قابليت Passphrase‌ تنها با چند كليك ساده امكان‌پذير است؛ اما اجازه دهيد اين فرايند را به شكلي متفاوت به همراه كليه نكات لازم به صورت مرحله به مرحله توضيح دهيم.

فرض كنيم كه شما از يك كيف پول ترزور استفاده مي‌كنيد و اين كيف پول كلمات بازيابي و PIN مخصوص به خود را دارد. پس از مدتي، ممكن است به هر دليلي (مثلاً بعد از خواندن اين مقاله) براي افزايش سطح امنيتي خود، تصميم بگيريد قابليت Passphrase را فعالسازي كنيد.

براي اين كار ابتدا بايد مراحل اوليه اتصال به كيف پول را مثل قبل، از طريق رابط كاربري تحت وب ترزور به آدرس wallet.trezor.io طي كرده و پس از انتخاب اسم دستگاه، به قسمت Advanced مراجعه كنيد. مشابه تصوير زير،‌ بلافاصله در وسط صفحه توضيحات قابليت Passphrase‌ را مشاهده مي‌كنيد. اين قابليت در صورت انتخاب گزينه OK, I Understand و كليك روي Enable Passphrase Encryption فعال خواهد شد.

فروش كيف پول كول ولت

بعد از فعال شدن اين قابليت، از شما خواسته مي‌شود كه كيف پول تزور را از كامپيوتر جدا و مجدد به آن متصل كنيد. اگر از Trezor Model T‌ استفاده مي‌كنيد، مي‌توانيد Passphrase‌ را هم در كيف پول و هم در كامپيوتر وارد كنيد؛ اما اگر كيف پول شما Trezor One‌ است، اين كار رمز را فقط از طريق كامپيوتر مي‌توانيد وارد كنيد.

قسمت جالب ماجرا از اين مرحله به بعد رخ مي‌دهد. فرض كنيم كه Passphrase انتخابي شما، عبارت ساده‌اي مثل «Tehran» باشد. زماني كه براي ورود به كيف پول عبارت Tehran‌ را وارد مي‌كنيد، وارد حساب كاربري خود مي‌شويد، ولي مشاهده مي‌كنيد كه خبري از دارايي‌ها و ارزهاي ديجيتال نيست و يك حساب خالي پيش روي شما قرار دارد. جاي نگراني نيست زيرا اين دقيقاً همان اتفاقي است كه بايد رخ مي‌داد؛ چون همان‌طور كه گفتيم، تعريف يك Passphrase‌ باعث ايجاد يك اكانت كاملاً جديد مي‌شود. يعني بايد دارايي‌ها را از حساب قبلي به اين حساب منتقل كنيد. براي اين كار كافيست آدرس‌هاي مربوط به رمزارزهاي خود را در اكانت جديد يادداشت كرده، به اكانت قبلي (حساب بدون Passphrase) مراجعه و دارايي‌ها را به آدرس‌هاي جديد انتقال دهيد.

نكته: براي ورود به حساب قبلي (يا همان اكانت seed-only) بايد يكبار ترزور را از كامپيوتر جدا و مجدد به آن وصل كنيد و زماني كه از شما خواسته مي‌شود Passphrase را وارد كنيد، بلافاصله گزينه Enter را بزنيد.

كليت كار به اتمام رسيد اما نكات آموزشي همچنان ادامه دارد. فرض كنيم شما همه‌ي دارايي‌ها را به حساب جديد انتقال داده و حالا مي‌خواهيد وارد اكانت محافظه‌شده‌ي جديد بشويد. فراموش نكنيد كه فقط و فقط در صورتي اجازه‌ي ورود به شما داده مي‌شود كه عبارت Passphrase يعني «Tehran» را به درستي تايپ كنيد. اگر به جاي اين عبارت،‌ هركدام از عبارت‌هاي «tehran»، « Tehran» يا «Tehran » را تايپ كنيد، اشتباه است و شما را به يك اكانت كاملا جديد وارد مي‌كند. (به اين سه عبارت دقت كنيد. حروف بزرگ و كوچك و حتي وجود Space در ابتدا و انتها مهم است).


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۵۱:۴۰ توسط:فرشيد باقري موضوع: نظرات (0)