تولید محتوا تولید محتوا .

تولید محتوا

آموزش گرامر زبان انگلیسی (Grammar)

با ایجاد رابطه بین لغات انگلیسی از طریق ویدئوهای آموزشی، استفاده از لغات و نحوه تلفظ صحیح اوون‌ها در لهجه‌های مختلف رو بهتون یاد میدیم. شاید براتون جالب باشه که بدونین زبان انگلیسی از ۱,۰۱۹,۷۲۹  لغت تشکیل شده ولی حدود ۳۰۰۰ کلمه انگلیسی، تقریباً ۹۵ درصد از متون رایج انگلیسی (از جمله اخبار، وبلاگ‌ها، و غیره) را پوشش میده، چون زبان انگلیسی از ساختاری یکسان برای تلفظ (Pronunciation) استفاده نمیکنه در ویدیوها میتونید چندین بار تلفظ یک عبارت رو چک کنید تا کاملا یادش بگیرید. دروس رایگان لغات را در آموزش زبان انگلیسی میخوانیم .

آموزش گرامر زبان انگلیسی (Grammar)
گرامر انگلیسی رو به طور کلی میشه به زمان‌ها (Tenses)، وجه جملات، حروف تعریف، اضافه، ربط  و… تقسیم کرد، زمان‌های به کار برده شده در انگلیسی و روش گرامری اون‌ها با فارسی تا حدودی متفاوت هستن. تمام دروس اپلیکیشن و بخش رایگان آموزش زمان، گرامر رو به صورت کاربردی آموزش میدن، در حقیقت با یادگیری زبان کاربردی نیازی به حفظ کردن فرمول‌های گرامر نیست.

یادگیری مکالمه زبان انگلیسی (English conversation methods) 
همه ما پارسی‌زبانان این مشکل رو داریم که با دونستن کلی کلمه به زبان انگلیسی و یادگیری قواعد سخت گرامری، نمیتونیم روان انگلیسی صحبت کنیم، یکی از هدف‌های اصلی اپلیکیشن اکسین‌چنل و بخش آموزش رایگان زبان انگلیسی در این صفحه کمک به شما برای روان کردن مکالمات روزمرتون هست. این دروس چون به صورت ویدیویی آماده شدن و در کنارشون مقالات فوق العاده‌ای هم براتون آورده شده، مشکل مکالمه شما رو برای همیشه حل میکنن. یادگیری ضرب‌المثل‌های انگلیسی هم به جذابیت مکالمات شما دو چندان اضافه میکنه.

منبع  https://teach-english.ir


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۷:۵۶ توسط:فرشید باقری موضوع: نظرات (0)