توليد محتوا توليد محتوا .

توليد محتوا

نصب دوربين مداربسته

امروزه با توجه به افزايش تنوع دوربين‌هاي مداربسته و ساير سيستم‌هاي حفاظتي، انتخاب يك سيستم ايده‌آل و كاملاً مناسب كه پاسخگوي كليه نيازها و شرايط محيطي مختلف باشد، نياز به كارشناسي و طراحي استاندارد و اصولي دارد. مشاوره و استفاده از نظرات كارشناسي و تخصصي در زمينه نصب دوربين‌هاي مداربسته، علاوه بر اينكه انتخاب يك سيستم مداربسته ايده‌آل و منطبق با نيازهاي كاربر را ايجاد مي‌نمايد، مزايا ديگري نيز دارد:

توانايي اجراي صحيح و اصولي پروژه‌هاي نظارتي و حفاظتي، امري است كه تاثير مستقيم بر كيفيت استفاده از پروژه توسط مشتري خواهد گذاشت. گروه آبي‌تِك در طول ساليان گذشته، افتخار ارائه خدمات به شركت‌ها، نهادها، مجتمعات مسكوني و … در سراسر كشور را داشته است. لذا تجربه ما، گواه كيفيتي است كه مشتريان پس از انتخاب ما از آن بهره‌مند خواهند شد.

درخواست نصب دوربين مداربسته

۱. استفاده از محصولات اصل و با كيفيت بالا

۲. خدمات پس از فروش معتبر در سراسر كشور

۳. تعرفه يكسان خدمات نصب و راه‌اندازي

۴. شبكه نمايندگي نصب و اجرا در سراسر كشور

 


نمونه‌اي از پروژه‌اي انجام‌شده تاكنون
پروژه‌هاي تجاري
آجيل و خشكبار حاج خليفه - يزد
گروه پيشگامان كوير يزد - بندر خشك يزد
رستوران‌هاي زنجيره‌اي شيلا - شعب تهران
مجتمع تجاري مگامال - اكباتان تهران
و ده‌ها پروژه ديگر ...
پروژه‌هاي مسكوني
مجتمع مسكوني الماس - نياوران
مجتمع مسكوني ياشار - چيتگر
مجتمع مسكوني باران - ميرداماد
برج مسكوني ابريشم - شهريار
و ده‌ها پروژه ديگر ...
پروژه‌هاي توليدي
گروه كارخانجات يزد پليكا - يزد
كارخانجات ايرانخودرو ساپكو - تهران
كارخانجات توليدي پلاستيك پارسيان - تهران
گروه توليدي بنيس پلاستيك - تهران
و ده‌ها پروژه ديگر ...
پروژه‌هاي دولتي
نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور - زاهدان
بنياد شهيد و امور ايثارگاران - يزد
شهرداري منطقه ۱۰ - تهران
بيمارستان فيروزگر، روزبه و اميراعلم - تهران
و ده‌ها پروژه ديگر ...

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۷:۲۴ توسط:فرشيد باقري موضوع: نظرات (0)

شانژمان دوچرخه چيست و چه كارايي دارد؟

شانژمان دوچرخه يكي از اجزاي بسيار مهم و پراهميت دوچرخه است كه در سيستم سرعت يا سيستم دنده نقش ايفا مي‌كند. به طور كلي مي‌توان گفت وظيفه شانژمان اين است كه نسبت به عوض شدن دنده توسط دوچرخه‌سوار، تغيير حالت دهد. شانژمان دوچرخه مدل‌ها و برندهاي مختلفي دارد كه از گذشته تا به امروز تفاوت‌هاي بسياري داشته‌اند. اما مي‌توان گفت برند شيمانو از بهترين توليدكنندگان شانژمان و قطعات دوچرخه است و محصولات آن از كيفيت بسيار مطلوبي برخوردارند.  شانژمان دوچرخه قسمتي از دوچرخه است كه باعث ميشود تا به خوبي سيستم مديريت دنده و طبق را در دست داشه باشد و به صورت كلي وظيفه شانژمان در دوچرخه اين است كه نسبت به تعويض دنده هايي كه ميدهيد تغيير حالت دهد. شانژمان دوچرخه مدلهاي مختلفي دارد كه از گذشته تا به الان تفاوت هاي بسياري كرده است و سيستم آن هوشمند تر و با كيفيت تر شده است. از شانژمانهاي برتر ميتوان به: شانژمان شيمانو مدل XTM 8000، شانژمان شيمانو تورني TI 500، شانژمان شيمانو مدل آسرا ام ۳۰۰۰ اشاره كرد. شما با خريد دوچرخه هاي حرفه اي ميبايست اين اطلاعات را داشته باشيد كه تفاوت شانژمان دوچرخه شما با بقيه چيست و در صورت نياز چطور آنرا به تعميركار دهيد تا به خوبي سرويس كند و نحوه ي تنظيم شانژمان دوچرخه آموزش ديده باشد. نصب شانژمان دوچرخه و تعويض شانژمان دوچرخه، كاري پيچيده و نياز به بررسي هاي دقيقتري دارد تا بشود بر روي يك دوچرخه شانژمان را به خوبي سوار كرد. اگر شما دوچرخه سوار كوهستان هستيد ميبايست، شانژمان دوچرخه كوهستان را براي خود خريداري كنيد كه ميتوان به مدلهاي: (شيمانو slx و شانژمان دوچرخه التوس) اشاره كرد. 

 


نحوه عملكرد شانژمان دوچرخه
همانطور كه در ابتداي مطلب اشاره كرديم، شانژمان بخشي از سيستم سرعت يا سيستم دنده است و نسبت به تعويض دنده تغيير حالت مي‌دهد. اين قطعه در بخش عقبي دوچرخه و بر روي گوشواره شانژمان نصب مي‌شود. به شكلي كه زنجير بر روي خودرو سوار شود و از داخل آن رد شود. با استفاده از شيفتر يا دنده دستي مي‌توان به شانژمان دوچرخه فرمان داد. شيفتر و شانژمان با استفاده از يك قطعه سيم، با يكديگر در ارتباط هستند و دستورها را اجرا مي‌كنند. هنگامي كه با استفاده از شيفتر اقدام به تعويض دنده مي‌شود، شانژمان دوچرخه موقعيت خود را تغيير داده و به شما هرزه‌گرد داده مي‌شود. 

بهترين مارك شانژمان دوچرخه
برند شيمانو از بهترين توليدكنندگان قطعات دوچرخه و انواع شانژمان است كه به كشور چين تعلق دارد. شيمانو حدود 13 شانژمان توليد مي‌كند كه لقب بهترين شانژمان شيمانو به اكس تي آر نسبت داده مي‌شود. ويژگي مثبت ديگر محصولات برند شيمانو قيمت مناسب است كه خريد را براي همه افراد راحت و امكان‌پذير مي‌كند.  از ديگر توليدات برتر و پرطرفدار برند شيمانو مي‌توان به شانژمان دوچرخه شيمانو تورني، شانژمان غير مجاز مي باشدوس و شانژمان آسرامي اشاره نمود. اين سه نوع از بهترين پرطرفدارين شانژمان‌هاي موجود در ايران محسوب مي‌شوند.  

خريد شانژمان دوچرخه
شما مي‌توانيد جهت خريد شانژمان دوچرخه شيمانو و برندهاي ديگر اين قطعه، به فروشگاه‌هاي معتبر سطح شهر و فروشگاه‌هاي اينترنتي معتبر و قابل اطمينان مراجعه كنيد. براي خريد شانژمان دوچرخه حرفه اي و شانژمان دوچرخه ارزان به سايت دوچرخستان مراجعه فرماييد و بهترين شانژمان دوچرخه را نسبت به توضيحاتي كه درج شده است تهيه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۸:۱۰ توسط:فرشيد باقري موضوع: نظرات (0)