توليد محتوا توليد محتوا .

توليد محتوا

دستگاه ثبت شماره تماس مشتريان

دستگاه ذخيره شماره موبايل دايركت يك راه حل انقلابي در فروش است! اين دستگاه به گونه‌اي طراحي شده تا فرآيند ثبت شماره تلفن مشتريان را براي شما آسان‌تر كند و اين گنج دنياي فروش و بازاريابي را در اختيار شما بگذارد. دايركت در واقع يك دستگاه ارتباط با مشتري است. اين دستگاه ذخيره شماره تماس با طراحي شيك و جمع‌و‌جور خود مي‌تواند بر روي پيشخوان فروشگاه شما قرار بگيرد و بهترين و شيك‌ترين راه براي دريافت شماره مشتريان‌تان باشد. جذاب‌تر از همه اينكه دستگاه ثبت شماره موبايل حتي در صورت قطعي اينترنت نيز كار مي‌كند و بيش از 1000 شماره را در حافظه خود ذخيره مي‌كند تا كارتان روي زمين نماند. در ضمن پس از اتصال به اينترنت تمامي شماره‌ها روي فضاي ابري ذخيره مي‌شوند.

هنگامي كه شماره موبايل مشتري وارد شد، دستگاه ارسال پيامك خوش آمدگويي به طور خودكار يك پيام از قبل آماده شده را براي او ارسال مي‌كند. اين پيام مي‌تواند شامل كارت ويزيت ديجيتالي شما باشد يا صرفا يك پيام تشكر از خريد باشد. چه بخواهيد رسانه‌هاي اجتماعي خود را تبليغ كنيد، چه تخفيفي براي خريدهاي بعدي ارائه دهيد، دستگاه ذخيره شماره موبايل معجزه مي‌كند! شگفتي‌هاي دستگاه ذخيره شماره موبايل حضوري به همين‌جا ختم نمي‌شود؛ بلكه اين دستگاه ابزاري است براي ساخت يك باشگاه مشتريان پربازده و همچنين راهي براي اجراي تبليغات هدفمند و كم هزينه. پس همين امروز براي دگرگون كردن سطح فروشگاه خود اقدام كنيد تا از رقبايتان عقب نمانيد.

حياتي ترين دلايل استفاده از دستگاه ذخيره شماره موبايل
در دنياي پرشتاب امروزي كه تمام مشتريان به دنبال كسب تجربه‌اي بهتر و راحت‌تر هستند، داشتن يك دستگاه ذخيره شماره موبايل يا دستگاه ارسال پيامك براي فروشگاه شما ضروري است. اين دستگاه دنياي شما و مشتريان‌تان را راحت‌تر مي‌كند و سودآوري را افزايش مي‌دهد. دلايل حياتي زير را بخوانيد تا بيشتر با اهميت داشتن آن آشنا شويد.

تعامل ساده با مخاطب: با يك دستگاه ثبت شماره موبايل مشتري مي‌توانيد به سرعت و به راحتي شماره تلفن مشتريان را جمع‌آوري كنيد. با اين كار اطلاع رساني محصولات جديد، ارسال پيشنهادات و هر تعامل ديگري با مخاطب بسيار راحت مي‌شود.
بهبود تجربه مشتري: با دستگاه شماره گير مشتري مي‌توانيد تبليغات و تخفيف‌هاي خود را به صورت هدفمند براي مخاطبين ارسال كنيد. در واقع مي‌توانيد پيشنهادات خود را بر اساس عادات خريد آن‌ها براي‌شان ارسال كنيد و يك تجربه عالي را توسط دستگاه پيامك تبليغاتي براي آن‌ها رقم بزنيد.
افزايش فروش با دستگاه ارسال پيامك: با ارسال تخفيف‌هاي ويژه براي مشتريان خود، مي‌توانيد آن‌ها را به خريد بيشتر ترغيب كنيد كه به شكل معجزه آسايي منجر به افزايش فروش مي‌شود. دستگاه ذخيره شماره تماس مي‌تواند سرنوشت كسب‌وكارتان را عوض كند.
تصور كنيد كه صاحب يك كافي شاپ هستيد و مي‌خواهيد فروش خود را افزايش دهيد. كافي‌ست به كمك دستگاه دايركت، آن‌ها را از تخفيفات ويژه براي نوشيدني‌هاي يا غذاهاي خود آگاه كنيد. همچنين مي‌توانيد در مناسبت‌هاي خاص، پيشنهادات وسوسه‌كننده‌اي را به آن‌ها ارائه دهيد كه مقاومت در برابر آن سخت باشد. به كمك دستگاه باشگاه مشتريان دايركت مي‌توانيد يك ارتباط پايدار و دائمي با مشتريان خود بسازيد.

فوايد دستگاه ذخيره شماره
دستگاه شماره گير مشتري ابزاري است كه مي‌تواند دنياي كسب‌وكار شما را متحول كند. همچنين اين دستگاه روشي مطمئن براي كسب‌وكارها است تا داده‌هاي مشتريان خود را مديريت كرده و به طور مؤثرتري با آن‌ها ارتباط برقرار كنند. براي آشنايي با فوايد اساسي آن، به موارد زير توجه كنيد.

ارتباط شخصي: با دستگاه ذخيره شماره موبايل مشتريان مي‌توانيد ارتباط خود را از طريق ارسال پيام‌ها، تبليغات و اعلان‌هاي متناسب با علايق و رفتار آن‌ها به شكل موثري برقرار كنيد.
افزايش تعامل يا دستگاه ارسال پيامك: پيام‌هاي متني در مقايسه با ايميل‌ها و شيوه‌هاي ارتباطي ديگر، نرخ باز شدن بسيار بالاتري دارند و مشتريان بسيار بيشتر با مشاغلي كه از طريق پيامك با آن‌ها ارتباط برقرار مي‌كنند، درگير مي‌شوند. در واقع استفاده از دستگاه پيام رسان به برقراري بيشترين سطح تعامل با افراد منجر مي‌شود.
بهبود خدمات مشتري: با دستگاه ذخيره ساز شماره موبايل مشتري حضوري مي‌توانيد اطلاعاتي شامل: بروزرساني‌ها، اعلام پايان دوره اشتراك، دعوت به تمديد و ثبت رزروهاي افراد را براحتي براي‌شان ارسال كنيد.
بهبود سطح وفاداري: به كمك دستگاه ذخيره ساز شماره تماس مشتريان مي‌توانيد به راحتي برنامه‌هاي وفاداري و باشگاه مشتريان را راه‌اندازي كنيد كه به تكرار در خريد و افزايش وفاداري افراد به فروشگاه شما منجر مي‌شود.
اجراي تبليغات هدفمند با دستگاه ذخيره شماره موبايل: افرادي كه قبلا از شما خريد كرده‌اند و تجربه تعامل با شما را دارند، بهترين افراد براي نمايش دادن تبليغات هستند؛ آن‌ها به خوبي محصول شما را مي‌شناسند و فقط كافي‌ست با دستگاه ارسال اس ام اس شماره آن‌ها را ثبت كنيد و تبليغات خود را برايشان پيامك كنيد.
آيا دستگاه ارسال پيامك بدون برق كار مي كند؟
دستگاه ذخيره ساز شماره موبايل مشتري با برق كار مي‌كند اما مي‌توانيد آن را با اتصال به يك پاوربانك نيز استفاده كنيد. اين قابليت باعث مي‌شود حتي در صورت قطعي برق نيز روشن بماند. همچنين به شما اجازه مي‌دهد به راحتي آن را جابه‌جا كنيد و در حال حركت نيز از آن استفاده كنيد. بنابراين حتي تيم بازاريابان شما مي‌توانند هميشه آن را همراه داشته باشند و با يك كلاس كاري حرفه‌اي شماره مشتريان خود را ذخيره كنند.

بدون اينترنت چگونه از دستگاه ذخيره شماره موبايل مشتريان استفاده كنيم؟
در هنگام اتصال به اينترنت، دستگاه ذخيره شماره تماس به طور خودكار به فضاي ابري متصل مي‌شود و تمام شماره تلفن‌هاي ذخيره شده در خود را به اين فضا منتقل مي‌كند. با اين حال، حتي اگر اينترنت قطع شده باشد، جايي براي نگراني نيست، زيرا اين دستگاه داراي حافظه‌اي است كه مي‌تواند تا بيش 1000 شماره را در حالت آفلاين ذخيره كند؛ در نهايت فقط كافي‌ست براي چند دقيقه آن را به اينترنت متصل كنيد تا همه شماره‌ها به فضاي ابري منتقل شوند و حافظه دوباره خالي و قابل استفاده باشد.

چرا دايركت بهترين دستگاه ذخيره شماره تماس است؟
دستگاه ذخيره شماره مشتري يك راه‌حل نوآورانه براي بهبود تجربه مشتري است است كه امكان افزايش فروش را براي شما فراهم مي‌كند. اين دستگاه براي ساده‌سازي فرآيند جمع‌آوري اطلاعات مشتريان با ثبت شماره تلفن همراه در فروشگاه‌ها طراحي شده است. اين دستگاه به شما اجازه مي‌دهد تا با ارسال پيامك‌هاي تبليغاتي و آگاه نگه داشتن مشتريان خود از شارژ محصولات و عرضه خدمات جديد، يك پايگاه مشتري وفادار ايجاد كنيد. كيفيت و سرعت بالاي دستگاه ذخيره شماره موبايل مشتريان آن را به ابزاري قابل اعتماد براي مشاغلي تبديل مي‌كند كه قصد دارند در عين حفظ كلاس كاري، شماره مشتريان خود را ثبت كنند و تبليغات خود را به شكل هدفمندي اجرا كنند.

خريد دستگاه ثبت شماره موبايل دايركت در واقع يك سرمايه‌گذاري است. در دنيايي كه تعامل با مخاطب حرف اول را مي‌زند، در اختيار داشتن شماره تلفن مشتريان مانند داشتن يك گنج ارزشمند است. حالا چه بهتر كه اين گنج ارزشمند را با دستگاه ذخيره شماره موبايل دايركت بدست آوريد كه هدف آن نه تنها تسهيل فرآيند ثبت شماره است، بلكه يك پنل اختصاصي ارسال پيامك را نيز در اختيار شما مي‌گذارد تا هر زمان كه مايل هستيد، به راحتي و با فشردن چند كليك پيامك تبليغاتي خود را براي مشتريان‌تان ارسال كنيد.

دستگاه ثبت شماره موبايل
دستگاه ارسال پيامك دايركت فقط يك ابزار معمولي نيست، بلكه دستگاه قدرتمندي است كه براي ساخت يك ارتباط قوي با مشتريان طراحي شده. در واقع با دستگاه ذخيره شماره موبايل مشتريان مي‌توانيد در كمال سادگي شماره تمام مشتريان خود را به صورت مستقيم ذخيره كنيد و با استفاده از پنل قدرتمند آن، براي آن‌ها پيامك ارسال كنيد.

يكي از مزاياي كليدي دستگاه ارسال SMS دايركت، امكان ارسال پيامك‌هاي گروهي است. اين ويژگي به شما اجازه مي‌دهد پيام‌هاي تبليغاتي را براي تعداد زيادي از مشتريان به طور همزمان ارسال كنيد. در واقع دستگاه دايركت ابزاري ايده‌آل براي كمپين‌هاي بازاريابي و تبليغات ويژه نيز محسوب مي‌شود كه استفاده از پنل SMS آن بسيار آسان است.

يكي ديگر از ويژگي‌هاي مهم دستگاه ثبت شماره مشتري دايركت، امكان ارسال پيامك‌هاي برنامه‌ريزي شده است. يعني مي‌توانيد كمپين‌هاي پيامكي خود را از قبل برنامه ريزي كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه پيام‌ها در زمان مقرر ارسال مي‌شوند. براي مثال، يك رستوران ممكن است از اين ويژگي براي ارسال پيامي مبني بر تبليغ غذاهاي ويژه ناهار خود درست كمي قبل از زمان ناهار استفاده كند، زماني كه مشتريان به احتمال زياد به فكر ناهار هستند. با برنامه‌ريزي پيام‌ها از قبل، كسب‌وكارها مي‌توانند اطمينان حاصل كنند كه پيام‌هايشان در زمان مناسب تحويل داده مي‌شوند و تأثير آن‌ها را به حداكثر مي‌رسانند.

يكي ديگر از كاربردهاي محشر دستگاه ذخيره شماره موبايل مشتريان اين است كه به شما اجازه مي‌دهد تا از طريق پيامك، يك نظرسنجي كاربردي و مفيد را برگزار كنيد. اين يك ابزار ارزشمند براي جمع‌آوري بازخورد از مشتريان و بهبود تجربه آن‌ها است. با دستگاه دايركت، مي‌توانند نظرسنجي‌هاي دلخواه خود را ايجاد كرده و آن‌ها را مستقيماً به تلفن‌هاي همراه مشتريان خود ارسال كنيد و بر اساس پاسخ‌هايي كه دريافت مي‌كنيد، نياز مشتريان خود را بهتر درك كنيد. به طور كلي، مهم‌ترين كاربردهاي دستگاه ذخيره شماره موبايل را در زير ببينيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۲:۳۵ توسط:فرشيد باقري موضوع: نظرات (0)