توليد محتوا توليد محتوا .

توليد محتوا

دستگاه ذخيره شماره موبايل مشتري

دستگاه جمع آوري شماره موبايل مشتريان چيست؟  
يكي از بهترين راهكارهاي تبليغاتي، دستيابي به شماره تلفن مشتريان و حفظ ارتباط با آنها مي باشد. اما سوال مهم اين است كه از چه طريقي مي توان جهت جمع آوري شماره موبايل مشتريان اقدام نمود. همانطور كه ميدانيد، هزينه جذب مشتري جديد بسيار بيشتر از هزينه حفظ مشتري قديمي و فعلي مي باشد. به همين خاطر، اكثر كسب و كارها تمايل به حفظ مشتريان قديمي خود داشته و براي اين منظور از روش هاي جذاب تبليغاتي استفاده مي كنند.

 

دستگاه ذخيره شماره موبايل مشتريان، يكي از بهترين دستگاه هايي است كه با استفاده از آن مي توان جهت حفظ ارتباط با مشتري و ترغيب او براي دريافت خدمات كسب و كار استفاده نمود. اين دستگاه به مانند دستگاه كارتخوان بوده و از قابليت ثبت لحظه اي شماره موبايل مشتريان در دفترچه تلفن پنل اس ام اس برخوردار مي باشد. با استفاده از اين ابزار كاربردي ديگر نگراني جهت فراموش شدن كسب و كار خود از سوي مشتريان فعلي و جديد وجود نخواهد داشت. اين دستگاه به منظور ثبت لحظه اي شماره موبايل مشتريان در دفترچه تلفن پنل پيامكي به برق و واي فاي نياز دارد.

چرا استفاده از دستگاه جمع آوري شماره موبايل مشتريان ضرورت دارد؟  
دستگاه جمع آوري شماره موبايل مشتريان، يكي از كاربردي ترين روش هاي تبليغاتي بوده كه در كسب و كارهاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد. با اين دستگاه، امكان ارسال پيامك هاي متنوع به مشتريان مورد نظر به راحتي ميسر مي شود. به هنگام ذخيره سازي شماره تلفن در اين دستگاه، پيامك هاي متعدد خوشامدگويي به مشتري ارسال مي شود. مدل هاي مختلفي از اين دستگاه در بازار موجود بوده كه هر كدام از آنها از ويژگي هاي مخصوص به خود برخوردار مي باشند. كسب و كارهاي مختلف با اين دستگاه مي توانند مشتريان خود را به مشتريان وفادار تبديل نمايند. البته ناگفته نماند كه امكان ارسال پيامك، تصاوير و همچنين خبرنامه هاي متنوع از اين طريق وجود دارد. از جمله مهمترين مزاياي استفاده از دستگاه جمع آوري شماره تلفن مشتريان مي توان به موارد زير اشاره نمود.

خريد دستگاه ذخيره شماره موبايل مشتري به منظور حفظ ارتباط با او به طور مستمر
برند سازي و جذب مشتريان جديد
ارسال خبرنامه و پيام هاي مفيد به مشتري فعلي به منظور تبديل او به مشتري وفادار
امكان ارسال آدرس مغازه و آدرس شبكه هاي اجتماعي به مشتري جهت ترغيب مشتري به دريافت خدمات كسب و كار
افزايش بازديد سايت
امكان دريافت كارت ويزيت كسب و كار به صورت پيامكي
افزايش ارتباط مجموعه با مشتريان جديد
ترغيب مشتريان گذشته جهت خريد مجدد و دريافت خدمات از كسب و كار
كسب درآمد بيشتر
صرفه جويي در هزينه هاي بازاريابي
افزايش ميزان فروش
تبليغ كسب و كار
و…

با مزاياي جمع آوري شماره موبايل مشتريان بيشتر آشنا شويم
همانطور كه در جملات پيشين اشاره نموديم، جمع آوري شماره موبايل مشتريان مي تواند منجر به بهبود شرايط كسب و كار مشتريان شود. تجربه نشان داده است كه امكان خريد از مغازه براي بار دوم يا سوم از سوي مشتري قديمي وجود دارد. سوال مهمي كه در اين زمينه مطرح مي شود اين است كه از كدام راهكار تبليغاتي مي توان جهت ترغيب مشتري به خريد مجدد و دريافت خدمات از كسب و كار مورد نظر استفاده نمود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۶:۲۷ توسط:فرشيد باقري موضوع: نظرات (0)