تولید محتوا تولید محتوا .

تولید محتوا

10 سایت برتر شتاب‌ دهنده استارت‌آپ ها

کسب و کارهای نو پا یا استارتاپ که امروزه درحال رشد و توسعه در زمینه‌های متفاوت هستند، گاها نیازمند حمایت و پشتیبان می‌باشند برای اینکه در بسیاری از مراحل کسب و کارشان موفق و پیروز باشند. همچنین در این راستا برخی کسب و کارهای دیگر به نام “شتاب دهنده استارتاپ” فعالیت می‌کنند که همانطور که از نامشان پیدا است، باعث رشد و توسعه روزافزون استارتاپ‌های می‌باشند. در این مقاله همراه کی خوبه باشید تا 10 سایت برتر شتاب دهنده استارتاپ، را به شما معرفی کنیم.

 

دیموند
اولین سایت شتاب دهنده استارتاپ در لیست کی خوبه، سایت مجموعه دیموند می‌باشد که فعالیت خود را از سال 1393 شروع کرده و تا کنون از برترین مجموعه‌های شتاب دهنده استارتاپ شده‌اند. هدف این مجموعه از ابتدا کمک به رشد کسب و کارهای نوپا بوده است.

دیموند در زمینه‌های ارائه خدمات شامل آموزش، فضای کار اشتراکی، منتورشیپ، خدمات زیرساختی و ایجاد فضای رشد استارتاپ می‌باشد. اگر شما نیز قصد محقق کردن رویای خود را دارید، به خانواده‌ی دیموند بپیوندید.

خدمات و ویژگی‌ها:

• ارائه خدمات در زمینه آموزش، فضای کار اشتراکی، منتورشیپ، خدمات زیرساختی و ایجاد فضای رشد
• از برترین کسب و کارها در زمینه شتاب دهی استارتاپ
• فعالیت از سال 1393

 

کاتالیزور
دومین شتاب دهنده استارتاپ برتر در لیست معرفی ما، کاتالیزور می‌باشد. هدف این مجموعه قدرتمند، ارتقا دانش کسب و کار و تمرکز ویژه بر جذب سرمایه برای فناوران و ایده پردازان استارتاپ ‌ها است. حوزه و فعالیت تخصصی کاتالیزور، شتاب دهی استارتاپ‌ها و فعالیت منحصر به فرد در حیطه کاری اینترنت اشیا است. این مجموعه دارای تیمی متخصص از بهترین‌های فناوری اطلاعات استان سیستان و بلوچستان می‌باشد. فعالیت کاتالیزوز از سال 1395 توسط سه تن از فعالان و کار آفرینان حوزه آی تی شروع شد و با داشتن تجربه کافی و مهارت‌های لازم، توانستند کسب و کار خود را جزء برترین ها‌ی ایران قرار دهند.

خدمات و ویژگی‌ها:

• ارائه خدمات در حیطه شتاب دهی استارتاپ و اینترنت اشیا
• دارای تیمی متخصص و مجرب از بهترین‌های فناوری اطلاعات
• دارای سابقه فعالیت از سال 1395

 

طاها سرور
طاها سرور همواره قصد دارد تا میزبانی وب را به یک سرویس و تجربه‌ای لذت بخش برای شما تبدیل کند. پشتیبانی سایت این مجموعه به صورت 24 ساعته می‌باشد و همیشه به فکر رضایت مندی شما است. شعار این مجموعه، “رنگ بخشیدن به رویاهای شما” می‌باشد. فعالیت‌های طاها سرور که یک شتاب دهنده استارتاپ است، کاملا خاص و نوین هستند.

خدمات و ویژگی‌ها:

• پشتیانی 24 ساعته
• ارائه خدماتی نوین و خاص

 

داده ورزان
داده که به صورت مداوم و 17 سال در صنعت طراحی سایت و مشاوره کسب و کارها فعالبوده است، با تهیه یک رزومه و البهت یک پورتفولیو قوی، از شکست خوردن بسیاری از کسب و کارهای نوپا جلو گیری می‌کند و همین امر باعث شده است تا بسیاری از کسب و کارها و افراد به این مججموعه اعتماد کنند. این مجموعه قصد دارد تا بهترین شتاب دهنده استارت‌آپ کشور شود و مسلما با پشت کار و دانش متخصصین این مجموعه به زودی بای دشاهد پیشرفت روزافزون داده ورزان باشیم. داده ورزان با مجموعه‌های برتری چون یک و یک،کفش ملی و ….. همکاری داشته و با نیازهای شرکت‌های اکسلریتور آشنایی کامل دارد.

خدمات و ویژگی‌ها:

• فعالیت به عنوان شتاب دهنده استارت‌آپ به مدت 17 سال
• کمترین میزان شکست خودرن در کسب و کار با اطمینان به داده ورزان
• همکاری با برند‌های چون یک و یک و کفش ملی

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۱۱:۵۰ توسط:فرشید باقری موضوع: نظرات (0)