تولید محتوا تولید محتوا .

تولید محتوا

نصاب کاشی

استفاده از کاشی و سرامیک برای پوشش کف و دیوارها همواره مورد توجه طراحان و دکوراتیوهای حرفه ای قرار داشته است. انواع کاشی و سرامیک در طرح ها و اندازه های مختلف جهت نصب در آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، اتاق، هال و پذیرایی، راهرو و حمام تولید می شود. نصب کاشی و سرامیک یک کار حرفه ای است که توسط نصاب کاشی و سرامیک کار با تجربه انجام می شود. قیمت نصب کاشی و سرامیک یک مبلغ ثابت نیست و با توجه به معیارهای مختلفی اجرت سرامیک کاری مشخص می شود.

۱-قیمت نصب کاشی و سرامیک با توجه به مکان

هزینه نصب کاشی و سرامیک در شهرهای مختلف متفاوت است. در شهرهای کوچک اجرت سرامیک کار بسیار کمتر از شهرهای پر جمعیت است. در شهرهای بزرگ با توجه به بالا بودن هزینه های زندگی، اجرت بیشتری دریافت می شود.

۲-استادکار نصب کاشی و سرامیک

قیمت نصب کاشی و سرامیک بستگی زیادی به نصاب دارد. تصمیم با شماست آیا می خواهید از یک نصاب غیر حرفه ای کمک بگیرید و اجرت سرامیک کاری کمتری پرداخت کنید؟ یا می خواهید یک سرامیک کار خوب و با تجربه کاشی کاری را بر عهده بگیرد؟ به طور یقین این دو فرد دستمزدهای متفاوتی دارند. صرف هزینه بیشتر در قبال کیفیت کار، یک اصل مهم و اقتصادی است که رضایت بیشتری را به همراه دارد.

 

۳- سهولت دسترسی در حین کار

نصب کاشی و سرامیک برای فضاهای کوچک با قناسی زیاد دشوارتر است و موجب کندی کار نصاب می شود. سهولت دسترسی بر قیمت نصب کاشی و سرامیک تاثیر می گذارد. این امر در مورد آپارتمان هایی که در ساختمان های بدون آسانسور واقع شده اند نیز صدق می کند. حمل مصالح به طبقات بالایی هزینه ای اضافی دارد.

 

۴-  نصاب کاشی و سرامیک بر اساس متراژ

به طور معمول اجرت سرامیک کاری بر اساس هر متر مربع محاسبه می شود ولی در اتاق های خیلی کوچک نرخ دستمزد توافقی انجام می شود و اندکی بالاتر از متراژ بالاتر است.

۵- عایق کاری کاشی کاری کاشی کاری

کاشی کاری حمام ، سرویس های بهداشتی و آشپزخانه با عایق کاری و قیرگونی همراه است. جلوگیری از نم و رطوبت و نشتی با انجام عایق کاری در فضاهایی که در معرض رطوبت هستند امکان پذیر است.عایق کاری روی قیمت نهایی نصب کاشی و سرامیک تاثیر می گذارد.

 

۶- جنس و نوع کاشی و سرامیک

نصب سنگ های طبیعی نظیر سنگ مرمر و گرانیت از نصب کاشی های پرسلن گران تر است. کار با سنگ های طبیعی دشوارتر است و ابزار تخصصی برای برش و نصب نیاز دارد. نصب سرامیک هایی از جنس سنگ های طبیعی پیچیدگی های بیشتری دارد.

 

۷- قیمت نصب کاشی و سرامیک با توجه به اندازه

نصب کاشی و سرامیک با ابعاد بزرگ تر در زمان کمتری انجام می شود و منطقه بیشتری را پوشش می دهد. به این ترتیب نیروی کار کمتری صرف می شود. سرعت نصب سرامیک های بزرگ تر موجب کاهش هزینه نصب کاشی و سرامیک شده است.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۴۸:۲۳ توسط:فرشید باقری موضوع: نظرات (0)