تولید محتوا تولید محتوا .

تولید محتوا

معرفی ادکلن اونتوس و ۵ ادکلن مردانه پرطرفدار از برند مشهور کرید

 

هیچ کس  نمی‌تواند بگوید که بهترین عطر مردانه یا زنانه کدام است  زیرا این امر تا حد زیادی به سلیقه  شخصی شما بستگی دارد. با این حال، ما ادکلن اونتوس را به عنوان یکی از بهترین عطرها توصیه می کنیم.

عطری که استفاده میکنید به همان اندازه مهم است که لباسی که می پوشید. رایحه مناسب نه تنها شما را از دیگران  جدا می کند بلکه جذابیت و اعتماد به نفس کلی شما را نیز تقویت می کند. استفاده عطری که متناسب با سبک و شخصیت شما باشد، شما را به بهترین وجه متمایز می کند چه برای یک مناسبت خاص و چه در یک شب معمولی در کنار دوستان.

عطر کرید دارای سابقه طولانی در تولید بهترین  بو با کیفیت عالی در عطرهای زنانه و مردانه است. از موسس برند ، جیمز هنری کرید ، تا آخرین سازندگان آن  ، برند کرید  را در شاخه بهترین تولیدکننده عطرهای با کیفیت قرار داده اند که توسط افراد مشهور استفاده  و شناخته می شوند.

1)                      ادکلن کرید اونتوس  Creed Aventus

ادکلن اونتوس  عطری است که توسط کرید  پدر و پسر ایجاد شده است و در سال ۲۰۱۰ تولید  شد. این عطر به عنوان محصولی عرضه می شود که رایحه ای جسورانه ، چشمگیر و مردانه را برای هر موقعیتی به شما هدیه می دهد. ادکلن اونتوس با بوی غنی میوه ای خود یکی از بهترین عطرهای فروش تاریخ  تجاری برند Creed  است.

 

عطر کرید اونتوس دارای نت های ترنج ، سیاه دانه ، آناناس ، وانیل ، یاس و توس است. Aventus به دلیل داشتن  ماندگاری و پخش بوی   طولانی مدت که باید مردم را به سمت شما جلب کند ، برای مناسبتهای خاص بهترین است .

اگرچه برچسب قیمت اونتوس  می تواند شما را به سمت دیگری سوق دهد  اما ماندگاری و رایحه شیرین میوه ای  این ادکلن واقعاً سزاوار هزینه  صرف شده برای آن هست و در نهایت توصیه خاص پسندان و شیک پوشان قطعا عطر فوق العاده ویژه Creed Aventus  خواهد بود.

2)  کرید گرین آیریش Creed Green Irish Tweed

عطر کرید گرین آیریش  ساده اما در عین حال قوی است که در سال ۱۹۸۵ با رایحه امضای Oliver Creed به بازار عرضه شد. در طول سالها ، Green Irish همچنان به عنوان بهترین ادکلن توسط این برند حتی در بازار ۲۰۲۰ نیز به فروش می رسد.

 

عطر Creed Green Irish Tweed به دلیل رایحه ای پر جنب و جوش و برجسته که از ویژگی های آنست، در بین افراد مشهور بسیار محبوب است. نت های برتر لیمو وردنه و عنبیه تقریباً شما را به حومه ایرلند می فرستد.
همچنین می توانید نتهای برگ های بنفشه ، چوب صندل و عنبر را که باعث   به بوجود آوردن تعادل و رایحه تازه میوه ای  می شود حس کنید .  Creed Green Irish Tweed رایحه ای  از گل و چوب را در خود جای داده است که می تواند باعث چرخاندن سر دیگران به سمت شما شود.

ویژگی های مطرح شده در بالا باعث می شود که  کرید گرین آیریش  برای هر مناسبت رسمی مانند یک جلسه کاری ، استفاده شود. رایحه زیبا و مردانه آن می تواند ساعت ها ماندگاری داشته باشید . علاوه بر این ، بوی خاکی اش استفاده از آن را به یک عطر عالی برای استفاده در  فصل بهار یا زمستان تبدیل می کند.

3)  کرید امپریال  Imperial Millesime

کرید امپریال  Imperial Millesime با  الهام گرفتن از سواحل زیبای سیسیل، با رایحه ای گرم و عاشقانه  در یک ظرف معمولی چشم نواز که با لهجه های طلایی بسته شده است ، غرق می شود.

 

ادکلن کرید امپریال  Imperial Millesime ترکیبی  از رایحه های چوبی  و میوه ایست که  آن را به یک عطر یونیسکس تبدیل می کند که در بین بهترین ادکلن های Creed موجود در بازار امروز قرار دارد. این عطر در سال ۱۹۹۵ رونمایی شد و عطر و رایحه فوق العاده ای دارد.

ماندگاری  عطر  Creed’s Imperial Millesime متوسط ​بوده بنابراین برای حفظ رایحه شیرین شما باید  دو بار در روز اسپری کنید. از آنجا که عطر از احساسات منطقه ساحلی تقلید می کند ، بهترین زمان استفاده  آن در ماه های گرم تابستان است.

عطر Creed’s Imperial Millesime یک ادکلن سرگرم کننده و با طراوت است که جدی و رسمی نیست. کرید امپریال به شما امکان می دهد ضمن ایجاد خلق و خوی گرم و غریب در اطراف خود ، حس و حال  طبیعی به رایحه  همیشگی خود اضافه کنید‌.

4)  کرید سیلور مانتن  Creed Mountain Mountain

عطر سیلور مانتن در سال ۱۹۹۵ توسط House of Creed به عنوان یک ادکلن گاه به گاه مناسب برای همه افراد ساخته شد. نت های پایانی کرید سیلور مانتن شامل برگاموت ، نرولی و نارنگی با چای سیاه و چای سبز در نت میانی و چوب صندل و مشک در نت  پایه است.

بسیاری از افراد آن را با طراوت و رایحه تمیز و واقعی که حواس را باز می کند، معرفی می کنند. ادکلنی خیلی ماندگار  نیست اگرچه استفاده مشک  به   آن رایحه ای جذاب می بخشد. کرید سیلور مانتن  واکنش های متفاوتی را از طرف افراد مختلف به خود بر می انگیزد که اکثریت به آن  ویژگی خنک و با طراوت شیرین  نسبت میدهند
کرید سیلور مانتن Creed silver mountain برای هر مناسبت یا شرایط آب و هوایی عالی است و دارای ۶ ساعت ماندگاری است.

 

5)  کرید سانتال Creed Santal

کرید سانتال یک ادکلن یونیسکس نسبت به باقی مدلهای برند کرید عطری  با قیمت متوسط ​​است که کیف پول شما را خسته نخواهد کرد. رایحه ترکیبی از نت های چوبی ، گل و میوه ای است که باعث می شود از این رقابت جدا شود و در حالی که نت های مختلفی وجود دارد که برای تعادل و رایحه ای شیرین به آن تعلق می گیرد ، بیشترین رایحه شناخته شده کرید سانتال عناصر معطر ، تند و چوبی است. Creed Santal  با این اینکه عطری یونیسکس می‌باشید  جنبه های مردانه پررنگی دارد ، اما هنوز هم عطر و بوی طبیعی زن را کاملاً تعریف می کند.

 

6)  کرید وتیور گرانیوم Creed Vetiver

کرید وتیور گرانیوم در سال ۱۹۴۸ بعنوان عطری با ساختاری  مردانه معرفی شد. این عطر  رایحه ای با زنجبیل و سدر خنک و تمیز دارد.

کرید وتیور گرانیوم به اندازه ادکلن های دیگر Creed قوی نیست اما عطری مردانه مناسب یک آقای سنتی است. برچسب قیمت مناسبCreed Vetiver ، آن را در بین بهترین ادکلن های مردانه کرید موجود امروز در بازار قرار می دهد.

منبع: فروشگاه عطر آف کالا

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۳:۰۶ توسط:فرشید باقری موضوع: نظرات (0)