۶ روش سریع برای افزایش تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرام
تبلیغات و نقش آن در افزایش فالوور اینستاگرام
از جمله روشهای مناسب برای افزایش فالوور اینستاگرام را میتوان تبلیغات در نظر گرفت. شما به وسیله این روش خواهید توانست در مدت زمان کوتاهی برنامه افزایش فالوور اینستاگرام خود را به میزان زیادی پیش ببرید. در ادامه به توضیح در رابطه با انواع روشهای تبلیغ در اینستاگرام خواهیم پرداخت.
تبلیغ اسپانسری اینستاگرام
این نوع تبلیغات را میتوان یکی از انواع تبلیغات مناسب برای افزایش فالوور اینستاگرام دانست که میزان تأثیرگذاری بیشتری نسبت به دیگر روشهای تبلیغی در این شبکه اجتماعی دارد. از آنجایی که این نوع از تبلیغات را خود اینستاگرام انجام میدهند میتوان گفت استفاده و جذب مخاطب از این روش بسیار ساده خواهد بود. شما در این روش تبلیغات حتی میتوانید مشخص کنید که محتوای شما را چه دسته از افرادی ببینند.
چه بازه سنی از افراد این تبلیغات را ببینند. شما در این روش خواهید توانست نحوه پرداخت را نیز خود انتخاب نمائید. شما به وسیله دسترسی ( Reach) مشخص میکنید که چه تعداد از افراد تبلیغ شما را مشاهده کردهاند. همچنین به وسیله درگیری ( Engagement) خواهید توانست بدانید که چه تعداد از افراد با تبلیغ شما درگیر شدهاند. و همچنین به وسیله بازدید ( View) خواهید توانست بدانید که تبلیغ شما توسط کاربران در زمان نمایش چند بار نمایش داده شده است.
تبلیغات در پیجهای با بازدید بالا
شاید دیده باشید که صفحات پر بازدید در اینستاگرام عموماً در بین پستهای خود دیگر صفحات را تبلیغ میکنند؛ این روش تبلیغاتی نیز یکی از روشهای مناسب برای افزایش فالوور اینستاگرام است؛ دلیل آن را هم میتوان دیده شدن به میزان زیاد تبلیغ شما است. تبلیغات در صفحات پر بازدید به شیوههای مختلفی انجام میشود که در ادامه به معرفی هر کدام خواهیم پرداخت.
انواع تبلیغات در صفحات پر بازدید
همان طور که گفته شد در این روش تبلیغات ما به شکلهای مختلفی اقدام به انجام تبلیغات میپردازیم.
تبلیغات بازدیدی: در این روش شما تنها هزینه تعداد نمایش تبلیغ خود را پرداخت خواهید کرد.
تبلیغات ساعتی: در این روش شما هزینه تبلیغات را بر اساس میزان ساعت به نمایش گذاشته شدن تبلیغ خود در صفحه پرداخت خواهید کرد.
تبلیغات در استوری: در روش تبلیغات استوری شما خواهید توانست برنامه افزایش فالوور اینستاگرام خود را به درستی برنامه ریزی نمائید.
سومین روش: استفاده از اینفلوئنسرها
در اینستاگرام به افرادی که قابلیت جریان سازی دارند اینفلوئنسر گفته میشود؛ منظور افرادی هستند که توانایی آن را دارند که روی دیگر افراد تأثیر بگذارند. از ویژگیهای این افراد میتوان به تعداد لایک بالای عکسها و همچنین دریافت تعداد زیادی کامنت اشاره کرد. به دلیل داشتن تعداد دنبال کننده زیاد این روش تبلیغات را میتوان یکی از مناسبترین برنامهها برای خرید فالوور ایرانی در نظر گرفت. از همین رو پیشنهاد میشود اگر برند بزرگی دارید و خواهان افزایش تعداد فالوورهای خود در حجم بالا هستید حتماً این روش را امتحان نمائید.
چهارمین روش: برگزاری مسابقات
همان طور که گفته شد این فضا برای سرگرمی و ایجاد حس خوب در دیگران ایجاد شده است، افراد و مدیران خلاق به خوبی میدانند که به چه روشی میتوانند از این فضا برای دریافت بازخورد استفاده کنند. برگزاری مسابقات در این شبکه اجتماعی یکی از مناسبترین و جذابترین راه حلها برای درگیر کردن مخاطبان است. این برگزاری مسابقات علاوه بر افزایش تعداد فالوور میتواند به معروف شدن پیج شما کمک شایانی نماید. در حالت کلی میتوان گفت که برگزاری مسابقه دارای سه مرحله است که در ادامه به توضیح هر یک از این سه مرحله خواهیم پرداخت.
اولین مرحله: برنامه ریزی را انجام دهید
قبل از به اجرا در آوردن مسابقه باید به خوبی بدانید که هدف شما از برگزاری این مسابقه چیست و چرا این مسابقه را برگزار کردهاید. شاید به دنبال روشی برای افزایش آگاهی از برند خود باشید، یا بخواهید به تازگی برند خود را در بین عموم افراد معرفی نمائید، هر هدفی که داشته باشید باید به خوبی قبل از به اجرا گذاشته شدن آن اطلاع دقیقی داشته باشید. نکته مهم آن است که سعی کنید این مسابقات را تا حد ممکن ساده برگزار نمائید تا تمام کاربران و مخاطبان شما توانایی شرکت کردن در آن را داشته باشند.
همچنین باید توجه کافی به هدایایی که انتخاب میکنید داشته باشید که مورد علاقه عموم کاربران شما باشد. به نوعی میتوان گفت شما باید این قابلیت را داشته باشید که مسابقه خود را به صورت ویروسی در بین کاربران انتشار دهید. منظور از ویروسی آن است که حتماً کاربران مجاب شوند که مسابقه شما را به دوستان و دیگر افراد پیشنهاد دهند.
دومین مرحله: اول تبلیغات بعد از آن اجرا کردن مسابقه
بعد از برنامه ریزی برای مسابقه و طرح مسابقه نوبت به تبلیغات میرسد شما باید به خوبی کاربران و جامعه هدف خود را از برگزاری این مسابقه آگاه نمائید؛ این مورد به شما کمک خواهد کرد که در زمان کمتری بتوانید برنامه خرید فالوور خارجی خود را پیش ببرید. به نوعی باید به وسیله این روش سعی کنید که کاربران هدف خود را از برگزاری این مسابقه آگاه نمائید.
سومین مرحله: نتایج را بررسی کنید
پس از به اجرا گذاشته شدن مسابقه نوبت آن خواهد رسید که بتوانید پس از بررسی دقیق برندگان مسابقه را انتخاب و هدایای مورد نظر را به آنها اهدا نمائید. خوش قول بودن و دادن هدایا در زمان مقرر شده میتواند تأثیر زیادی روی فالوورهای شما بگذارد. گفتنی است که هیچ چیز مانند بد قولی نخواهد توانست اعتبار و ارزش شما را در نزد مخاطبان کاهش دهد.
پنجمین روش: از کاربران بخواهید تا انجام دهند
در این روش شما باید با نوشتن جملاتی کاربران را مجاب به انجام عمل نمائید. شاید در هنگام مراجعه به وب سایتها و برخی صفحات با جملاتی از قبیل همین حالا خرید کنید، همین حالا به عضویت صفحه ایکس بپیوندید برخورد کرده باشید. شما با استفاده از این روش خواهید توانست کاربران خود را به سمت هدف مورد نظر خود هدایت نمائید. در این روش مهم آن است که متن به شکلی نوشته شود که کاربران مجاب به انجام آن عمل شوند. نکته مهم در این روش آن است که نباید از خاطر ببرید که کاربران شما به هیچ عنوان افراد ساده و مطیع شما نیستند که هر کاری از آنها خواستید انجام دهند.
روش ششم: از رباتها استفاده نمائید
با استفاده از رباتها شما این امکان را خواهید داشت که به فالوو کردن و آنفالوو کردن افراد بپردازید. به نوعی میتوان گفت که صفحه شما به هر میزانی هم که قوی و خوب باشد به تنهایی نخواهید توانست برای خود فالوور جذب نمائید. این رباتها این قابلیت را دارند که به جای شما در صفحات دیگران کامنت بگذارند و همچنین افراد را دنبال کنند. استفاده از این روش در طولانی مدت باعث خواهد شد که به میزان زیادی افزایش فالوور اینستاگرام داشته باشید.
جمع بندی
ما در این مقاله از سری مقالات آموزشی وب سایت فالوور بند به بررسی روشهای افزایش فالوور اینستاگرام پرداختیم گفتیم که روشهای مختلفی برای افزایش فالوور وجود دارد؛ شما میتوانید با استفاده از روشهای معرفی شده در این مقاله اقدام به افزایش فالوور اینستاگرام نمائید. از اینکه در مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.
فیلم را داخل آپارت ببینید: https://www.aparat.com/v/lsQ۵f
برچسب: ،