تولید محتوا تولید محتوا .

تولید محتوا

کتاب صوتی راه هنرمند (بازیابی خلاقیت)اثر جولیا کامرون

جولیا کامرون در این کتاب طی دوازده هفته، تکنیک‌هایی را ارائه می‌دهد که درنهایت بتوانند متکی‌بر توانایی‌هایشان، در هر مسیری که هستند، قدرت خلاقیت خود را بازیابند. این تکنیک‌ها بیش از همه بر اجرای تغییر و تحول در درون خود فرد تمرکز دارند. شما نه با یک کتاب تئوری که با یک کتاب کاملا کاربردی رو‌به‌رو هستید که به‌شرط اجرای تمرینات آن می‌توانید تاثیرات شگفت‌انگیزی را در زندگی خود مشاهده کنید. این کتاب در پانزده بخش نوشته‌ شده است. در سه بخش ابتدایی، نویسنده با ارائه‌ی مقدمه‌‌ای، بخش‌های کتاب را معرفی می‌کند و خواننده با هدف و شیوه‌ی روند کتاب به‌خوبی آشنا می‌شود. باقی مطالب کتاب که در دوازده هفته تقسیم شده‌اند، شامل این عناوین هستند: «هفته‌ی۱:بازیابی حس امنیت»، «هفته‌ی۲: بازیابی حس هویت»، «هفته‌ی۳: بازیابی حس قدرت»، «هفته‌ی۴: بازیابی انطباق گفتار و کردار»، «هفته‌ی۵: بازیابی حس امکانات»، «هفته‌ی۶: بازیابی حس فراوانی»، «هفته‌ی۷: بازیابی حس اتصال»، «هفته‌ی8: بازیابی حس نیرومندی»، «هفته‌ی۹: بازیابی حس شفقت»، «هفته‌ی۱۰: بازیابی حس حمایت از خود»، «هفته‌ی۱۱: بازیابی حس استقلال رای» و «هفته‌ی۱۲: بازیابی حس ایمان».

«وقتی مردم از من می‌پرسند چه کاره‌ام، معمولا پاسخ می‌دهم: -“نویسنده و کارگردانم و دوره‌های خلاقیت مربوط به همین امور را تدریس می‌کنم.” مسئله‌ی خلاقیت توجه آن‌ها را جلب می‌کند. آن‌گاه می‌پرسند: -“چگونه می‌توانید خلاقیت را تعلیم دهید؟” و ستیز میان اعتراض و کنجکاوی در چهره‌شان نمایان می‌شود. به آن‌ها می‌گویم: -“نمی‌توانم خلاقیت را تعلیم دهم. به مردم می‌آموزم به خودشان اجازه بدهند که خلاق باشند” –”منظورتان این است که همه‌ی ما خلاقیم؟” اکنون ستیز میان ناباوری و امید ظاهر می‌شود. –”بله” –”آیا واقعا چنین باوری دارید؟” –”بله” –”در این‌صورت عملا چه‌کار می‌کنید” –”این کتاب دقیقا همان کاری است که انجام می‌دهم.”».

 

https://voiceebook.com/product/%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%b5%d9%88%d8%aa%db%8c-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%87%d9%86%d8%b1%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%ae%d9%84%d8%a7%d9%82%db%8c%d8%aa%d8%a7%d8%ab/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۵:۰۵ توسط:فرشید باقری موضوع: نظرات (0)