توليد محتوا توليد محتوا .

توليد محتوا

مزايا و معايب خريد لايك و فالوور ايراني

اگر شما نيز جزو افرادي هستيد كه به تازگي فعاليت خود را در اينستاگرام شروع كرده‌اند، احتمالاً درباره خريد لايك و فالوور ايراني، خريد كامنت اينستاگرام، خريد ويو و… شنيده‌ايد. خريد اينگونه خدمات مانند خريد فالوور ايراني براي ديده شدن پيج شما در اينستاگرام مزايا و معايبي به همراه دارد. به طور قطع با بالا رفتن عدد فالوورهاي شما، اعتماد بازديدكنندگان پيج بيشتر خواهد شد و افزايش تعداد لايك‌هاي هر مطلب نيز باعث محبوب به شمار رفتن آن پست و در نتيجه افزايش مشتريان و مخاطبان كسب و كار شما مي‌شود. اما خريد لايك و فالوور براي اينستاگرام معايبي نيز به همراه دارد. با ديجي ممبر همراه شويد.

چرا براي توسعه كسب و كار خود به اينستاگرام نياز داريد
اگر براي توسعه و ديده شدن كسب و كار خود از اينستاگرام استفاده نمي‌كنيد، بهتر است بدانيد فرصت بسيار بزرگي را از دست داده‌ايد؛ پس هرچه زودتر فعاليت مناسب در اينستاگرام را در برنامه‌هاي كاري خود قرار دهيد و قدمي بزرگ‌تر به سوي اهدافِ كاري خود برداريد. اما به راستي چرا اينستاگرام از مهم‌ترين ابزارهاي بازاريابي است؟

1. ارتباط مستقيم با كاربران
اينستاگرام بستري بسيار مناسب براي ارتباط مستقيم با كاربران است. در اينستاگرام مي‌توانيد با مشاهده نظرات و پيشنهادات كاربران، كسب و كار خود را بهبود دهيد و محبوبيت خود را بيش از پيش افزايش دهيد. همچنين تعامل داشتن با مخاطبان، مي‌تواند نشان‌دهنده پويايي و زنده بودن كسب و كار شما شود و اين امر به خوديِ خود، هوادارانِ شما را افزايش خواهد داد.

2. لزوم محتواي بصري
اينستاگرام محيطي براي به اشتراك‌گذاري انواع تصوير و ويديو است. بهتر است بدانيد انتشار تصاويري از محيط كاري، جو و فضاي ميان كارمندان و پروسه كاري مي‌تواند تاثيري عظيم در ايجاد حس نزديكي و جذب مخاطبان داشته باشد. همچنين با انتشار تصاوير مرتبط در مناسبت‌هاي مختلف، هر روزه توجه و فعاليت خود را به كاربران ديگر يادآوري كنيد.

3. زير نظر گرفتن فعاليت‌هاي رقبا
با حضور در شبكه‌هاي اجتماعي مانند اينستاگرام، مي‌توانيد هر روزه شاهد فعاليت رقباي خود نيز باشيد. همواره بررسي كنيد كه رقيب‌هايتان از چه راه‌هايي براي تبليغات استفاده مي‌كنند و چگونه با مشتريان و مخاطبان خود ارتباط برقرار مي‌كنند. همچنين تعداد فالوورها و لايك‌هاي صفحه‌هاي رقيب، محبوبيت كسب و كار آن‌ها را به شما نشان مي‌دهد. البته مي‌توانيد با خريد لايك ايراني و فالوور ايراني، خيال خود را از برتري ميان ديگر رقبا راحت كنيد.

انواع لايك و فالوور اينستاگرام
همانطور كه گفتيم، از روش‌هاي برتري ميان ديگر رقبا در اينستاگرام، خريد لايك و فالوور ايراني است. اگر قصد ارتقا برند خود را با استفاده از اينستاگرام داريد، بهتر است به سرعت ترافيك پيج خود را بالا ببريد. خريد فالوور ارزان از جمله راه‌هاي موجود است. انواع لايك و فالوور اينستاگرام به شرح زير است:

لايك و فالوور ايراني
لايك و فالوور خارجي
لايك و فالوور واقعي
لايك و فالوور فيك
در ادامه به توضيح تفاوت‌هاي هريك از اين موارد خواهيم پرداخت.

تفاوت لايك و فالوور ايراني و خارجي
همانطور كه گفتيم، با افزايش تعداد فالوورها و لايك‌هاي مطالب، محبوبيت شما در ميان كاربران افزايش مي‌يابد. اگر قصد خريد فالوور ارزان براي پيج خود را داريد، بهتر است درباره انواع مختلف لايك و فالوور بدانيد. به طور كلي مي‌توان لايك و فالوورها را به دو دسته ايراني و خارجي تقسيم كرد. لايك و فالوور ايراني و خارجي هر دو يك نوع اكانت هستند؛ اما نام و تصوير آنها متفاوت است. اگر كسب و كار شما ايراني است و قصد ارائه خدمات به كاربران ايراني را داريد، خريد لايك و فالوور ايراني بهترين گزينه است. با خريد لايك و فالوور خارجي، تصاوير و مطالب شما براي افراد خارج از كشور نمايش داده مي‌شوند. به همين علت، لايك‌ها و فالوورهاي خارجي هيچ سودي براي شما نخواهند داشت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۲:۵۲ توسط:فرشيد باقري موضوع: نظرات (0)

معرفي ادكلن اونتوس و ۵ ادكلن مردانه پرطرفدار از برند مشهور كريد

 

هيچ كس  نمي‌تواند بگويد كه بهترين عطر مردانه يا زنانه كدام است  زيرا اين امر تا حد زيادي به سليقه  شخصي شما بستگي دارد. با اين حال، ما ادكلن اونتوس را به عنوان يكي از بهترين عطرها توصيه مي كنيم.

عطري كه استفاده ميكنيد به همان اندازه مهم است كه لباسي كه مي پوشيد. رايحه مناسب نه تنها شما را از ديگران  جدا مي كند بلكه جذابيت و اعتماد به نفس كلي شما را نيز تقويت مي كند. استفاده عطري كه متناسب با سبك و شخصيت شما باشد، شما را به بهترين وجه متمايز مي كند چه براي يك مناسبت خاص و چه در يك شب معمولي در كنار دوستان.

عطر كريد داراي سابقه طولاني در توليد بهترين  بو با كيفيت عالي در عطرهاي زنانه و مردانه است. از موسس برند ، جيمز هنري كريد ، تا آخرين سازندگان آن  ، برند كريد  را در شاخه بهترين توليدكننده عطرهاي با كيفيت قرار داده اند كه توسط افراد مشهور استفاده  و شناخته مي شوند.

1)                      ادكلن كريد اونتوس  Creed Aventus

ادكلن اونتوس  عطري است كه توسط كريد  پدر و پسر ايجاد شده است و در سال ۲۰۱۰ توليد  شد. اين عطر به عنوان محصولي عرضه مي شود كه رايحه اي جسورانه ، چشمگير و مردانه را براي هر موقعيتي به شما هديه مي دهد. ادكلن اونتوس با بوي غني ميوه اي خود يكي از بهترين عطرهاي فروش تاريخ  تجاري برند Creed  است.

 

عطر كريد اونتوس داراي نت هاي ترنج ، سياه دانه ، آناناس ، وانيل ، ياس و توس است. Aventus به دليل داشتن  ماندگاري و پخش بوي   طولاني مدت كه بايد مردم را به سمت شما جلب كند ، براي مناسبتهاي خاص بهترين است .

اگرچه برچسب قيمت اونتوس  مي تواند شما را به سمت ديگري سوق دهد  اما ماندگاري و رايحه شيرين ميوه اي  اين ادكلن واقعاً سزاوار هزينه  صرف شده براي آن هست و در نهايت توصيه خاص پسندان و شيك پوشان قطعا عطر فوق العاده ويژه Creed Aventus  خواهد بود.

2)  كريد گرين آيريش Creed Green Irish Tweed

عطر كريد گرين آيريش  ساده اما در عين حال قوي است كه در سال ۱۹۸۵ با رايحه امضاي Oliver Creed به بازار عرضه شد. در طول سالها ، Green Irish همچنان به عنوان بهترين ادكلن توسط اين برند حتي در بازار ۲۰۲۰ نيز به فروش مي رسد.

 

عطر Creed Green Irish Tweed به دليل رايحه اي پر جنب و جوش و برجسته كه از ويژگي هاي آنست، در بين افراد مشهور بسيار محبوب است. نت هاي برتر ليمو وردنه و عنبيه تقريباً شما را به حومه ايرلند مي فرستد.
همچنين مي توانيد نتهاي برگ هاي بنفشه ، چوب صندل و عنبر را كه باعث   به بوجود آوردن تعادل و رايحه تازه ميوه اي  مي شود حس كنيد .  Creed Green Irish Tweed رايحه اي  از گل و چوب را در خود جاي داده است كه مي تواند باعث چرخاندن سر ديگران به سمت شما شود.

ويژگي هاي مطرح شده در بالا باعث مي شود كه  كريد گرين آيريش  براي هر مناسبت رسمي مانند يك جلسه كاري ، استفاده شود. رايحه زيبا و مردانه آن مي تواند ساعت ها ماندگاري داشته باشيد . علاوه بر اين ، بوي خاكي اش استفاده از آن را به يك عطر عالي براي استفاده در  فصل بهار يا زمستان تبديل مي كند.

3)  كريد امپريال  Imperial Millesime

كريد امپريال  Imperial Millesime با  الهام گرفتن از سواحل زيباي سيسيل، با رايحه اي گرم و عاشقانه  در يك ظرف معمولي چشم نواز كه با لهجه هاي طلايي بسته شده است ، غرق مي شود.

 

ادكلن كريد امپريال  Imperial Millesime تركيبي  از رايحه هاي چوبي  و ميوه ايست كه  آن را به يك عطر يونيسكس تبديل مي كند كه در بين بهترين ادكلن هاي Creed موجود در بازار امروز قرار دارد. اين عطر در سال ۱۹۹۵ رونمايي شد و عطر و رايحه فوق العاده اي دارد.

ماندگاري  عطر  Creed’s Imperial Millesime متوسط ​بوده بنابراين براي حفظ رايحه شيرين شما بايد  دو بار در روز اسپري كنيد. از آنجا كه عطر از احساسات منطقه ساحلي تقليد مي كند ، بهترين زمان استفاده  آن در ماه هاي گرم تابستان است.

عطر Creed’s Imperial Millesime يك ادكلن سرگرم كننده و با طراوت است كه جدي و رسمي نيست. كريد امپريال به شما امكان مي دهد ضمن ايجاد خلق و خوي گرم و غريب در اطراف خود ، حس و حال  طبيعي به رايحه  هميشگي خود اضافه كنيد‌.

4)  كريد سيلور مانتن  Creed Mountain Mountain

عطر سيلور مانتن در سال ۱۹۹۵ توسط House of Creed به عنوان يك ادكلن گاه به گاه مناسب براي همه افراد ساخته شد. نت هاي پاياني كريد سيلور مانتن شامل برگاموت ، نرولي و نارنگي با چاي سياه و چاي سبز در نت مياني و چوب صندل و مشك در نت  پايه است.

بسياري از افراد آن را با طراوت و رايحه تميز و واقعي كه حواس را باز مي كند، معرفي مي كنند. ادكلني خيلي ماندگار  نيست اگرچه استفاده مشك  به   آن رايحه اي جذاب مي بخشد. كريد سيلور مانتن  واكنش هاي متفاوتي را از طرف افراد مختلف به خود بر مي انگيزد كه اكثريت به آن  ويژگي خنك و با طراوت شيرين  نسبت ميدهند
كريد سيلور مانتن Creed silver mountain براي هر مناسبت يا شرايط آب و هوايي عالي است و داراي ۶ ساعت ماندگاري است.

 

5)  كريد سانتال Creed Santal

كريد سانتال يك ادكلن يونيسكس نسبت به باقي مدلهاي برند كريد عطري  با قيمت متوسط ​​است كه كيف پول شما را خسته نخواهد كرد. رايحه تركيبي از نت هاي چوبي ، گل و ميوه اي است كه باعث مي شود از اين رقابت جدا شود و در حالي كه نت هاي مختلفي وجود دارد كه براي تعادل و رايحه اي شيرين به آن تعلق مي گيرد ، بيشترين رايحه شناخته شده كريد سانتال عناصر معطر ، تند و چوبي است. Creed Santal  با اين اينكه عطري يونيسكس مي‌باشيد  جنبه هاي مردانه پررنگي دارد ، اما هنوز هم عطر و بوي طبيعي زن را كاملاً تعريف مي كند.

 

6)  كريد وتيور گرانيوم Creed Vetiver

كريد وتيور گرانيوم در سال ۱۹۴۸ بعنوان عطري با ساختاري  مردانه معرفي شد. اين عطر  رايحه اي با زنجبيل و سدر خنك و تميز دارد.

كريد وتيور گرانيوم به اندازه ادكلن هاي ديگر Creed قوي نيست اما عطري مردانه مناسب يك آقاي سنتي است. برچسب قيمت مناسبCreed Vetiver ، آن را در بين بهترين ادكلن هاي مردانه كريد موجود امروز در بازار قرار مي دهد.

منبع: فروشگاه عطر آف كالا

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۳:۰۶ توسط:فرشيد باقري موضوع: نظرات (0)