توليد محتوا توليد محتوا .

توليد محتوا

۶ روش سريع براي افزايش تعداد فالوورهاي صفحه اينستاگرام

 تبليغات و نقش آن در افزايش فالوور اينستاگرام

از جمله روش‌هاي مناسب براي افزايش فالوور اينستاگرام را مي‌توان تبليغات در نظر گرفت. شما به وسيله اين روش خواهيد توانست در مدت زمان كوتاهي برنامه افزايش فالوور اينستاگرام خود را به ميزان زيادي پيش ببريد. در ادامه به توضيح در رابطه با انواع روش‌هاي تبليغ در اينستاگرام خواهيم پرداخت.

تبليغ اسپانسري اينستاگرام
اين نوع تبليغات را مي‌توان يكي از انواع تبليغات مناسب براي افزايش فالوور اينستاگرام دانست كه ميزان تأثيرگذاري بيشتري نسبت به ديگر روش‌هاي تبليغي در اين شبكه اجتماعي دارد. از آنجايي كه اين نوع از تبليغات را خود اينستاگرام انجام مي‌دهند مي‌توان گفت استفاده و جذب مخاطب از اين روش بسيار ساده خواهد بود. شما در اين روش تبليغات حتي مي‌توانيد مشخص كنيد كه محتواي شما را چه دسته از افرادي ببينند.

چه بازه سني از افراد اين تبليغات را ببينند. شما در اين روش خواهيد توانست نحوه پرداخت را نيز خود انتخاب نمائيد. شما به وسيله دسترسي ( Reach) مشخص مي‌كنيد كه چه تعداد از افراد تبليغ شما را مشاهده كرده‌اند. همچنين به وسيله درگيري ( Engagement) خواهيد توانست بدانيد كه چه تعداد از افراد با تبليغ شما درگير شده‌اند. و همچنين به وسيله بازديد ( View) خواهيد توانست بدانيد كه تبليغ شما توسط كاربران در زمان نمايش چند بار نمايش داده شده است.

تبليغات در پيج‌هاي با بازديد بالا
شايد ديده باشيد كه صفحات پر بازديد در اينستاگرام عموماً در بين پست‌هاي خود ديگر صفحات را تبليغ مي‌كنند؛ اين روش تبليغاتي نيز يكي از روش‌هاي مناسب براي افزايش فالوور اينستاگرام است؛ دليل آن را هم مي‌توان ديده شدن به ميزان زياد تبليغ شما است. تبليغات در صفحات پر بازديد به شيوه‌هاي مختلفي انجام مي‌شود كه در ادامه به معرفي هر كدام خواهيم پرداخت.

انواع تبليغات در صفحات پر بازديد

همان طور كه گفته شد در اين روش تبليغات ما به شكل‌هاي مختلفي اقدام به انجام تبليغات مي‌پردازيم.

تبليغات بازديدي: در اين روش شما تنها هزينه تعداد نمايش تبليغ خود را پرداخت خواهيد كرد.

تبليغات ساعتي: در اين روش شما هزينه تبليغات را بر اساس ميزان ساعت به نمايش گذاشته شدن تبليغ خود در صفحه پرداخت خواهيد كرد.

تبليغات در استوري: در روش تبليغات استوري شما خواهيد توانست برنامه افزايش فالوور اينستاگرام خود را به درستي برنامه ريزي نمائيد.

سومين روش: استفاده از اينفلوئنسرها

در اينستاگرام به افرادي كه قابليت جريان سازي دارند اينفلوئنسر گفته مي‌شود؛ منظور افرادي هستند كه توانايي آن را دارند كه روي ديگر افراد تأثير بگذارند. از ويژگي‌هاي اين افراد مي‌توان به تعداد لايك بالاي عكس‌ها و همچنين دريافت تعداد زيادي كامنت اشاره كرد. به دليل داشتن تعداد دنبال كننده زياد اين روش تبليغات را مي‌توان يكي از مناسب‌ترين برنامه‌ها براي خريد فالوور ايراني در نظر گرفت. از همين رو پيشنهاد مي‌شود اگر برند بزرگي داريد و خواهان افزايش تعداد فالوورهاي خود در حجم بالا هستيد حتماً اين روش را امتحان نمائيد.

چهارمين روش: برگزاري مسابقات

همان طور كه گفته شد اين فضا براي سرگرمي و ايجاد حس خوب در ديگران ايجاد شده است، افراد و مديران خلاق به خوبي مي‌دانند كه به چه روشي مي‌توانند از اين فضا براي دريافت بازخورد استفاده كنند. برگزاري مسابقات در اين شبكه اجتماعي يكي از مناسب‌ترين و جذاب‌ترين راه حل‌ها براي درگير كردن مخاطبان است. اين برگزاري مسابقات علاوه بر افزايش تعداد فالوور مي‌تواند به معروف شدن پيج شما كمك شاياني نمايد. در حالت كلي مي‌توان گفت كه برگزاري مسابقه داراي سه مرحله است كه در ادامه به توضيح هر يك از اين سه مرحله خواهيم پرداخت.

اولين مرحله: برنامه ريزي را انجام دهيد

قبل از به اجرا در آوردن مسابقه بايد به خوبي بدانيد كه هدف شما از برگزاري اين مسابقه چيست و چرا اين مسابقه را برگزار كرده‌ايد. شايد به دنبال روشي براي افزايش آگاهي از برند خود باشيد، يا بخواهيد به تازگي برند خود را در بين عموم افراد معرفي نمائيد، هر هدفي كه داشته باشيد بايد به خوبي قبل از به اجرا گذاشته شدن آن اطلاع دقيقي داشته باشيد. نكته مهم آن است كه سعي كنيد اين مسابقات را تا حد ممكن ساده برگزار نمائيد تا تمام كاربران و مخاطبان شما توانايي شركت كردن در آن را داشته باشند.

همچنين بايد توجه كافي به هدايايي كه انتخاب مي‌كنيد داشته باشيد كه مورد علاقه عموم كاربران شما باشد. به نوعي مي‌توان گفت شما بايد اين قابليت را داشته باشيد كه مسابقه خود را به صورت ويروسي در بين كاربران انتشار دهيد. منظور از ويروسي آن است كه حتماً كاربران مجاب شوند كه مسابقه شما را به دوستان و ديگر افراد پيشنهاد دهند.

دومين مرحله: اول تبليغات بعد از آن اجرا كردن مسابقه

بعد از برنامه ريزي براي مسابقه و طرح مسابقه نوبت به تبليغات مي‌رسد شما بايد به خوبي كاربران و جامعه هدف خود را از برگزاري اين مسابقه آگاه نمائيد؛ اين مورد به شما كمك خواهد كرد كه در زمان كمتري بتوانيد برنامه خريد فالوور خارجي خود را پيش ببريد. به نوعي بايد به وسيله اين روش سعي كنيد كه كاربران هدف خود را از برگزاري اين مسابقه آگاه نمائيد.

سومين مرحله: نتايج را بررسي كنيد

پس از به اجرا گذاشته شدن مسابقه نوبت آن خواهد رسيد كه بتوانيد پس از بررسي دقيق برندگان مسابقه را انتخاب و هداياي مورد نظر را به آن‌ها اهدا نمائيد. خوش قول بودن و دادن هدايا در زمان مقرر شده مي‌تواند تأثير زيادي روي فالوورهاي شما بگذارد. گفتني است كه هيچ چيز مانند بد قولي نخواهد توانست اعتبار و ارزش شما را در نزد مخاطبان كاهش دهد.

پنجمين روش: از كاربران بخواهيد تا انجام دهند

در اين روش شما بايد با نوشتن جملاتي كاربران را مجاب به انجام عمل نمائيد. شايد در هنگام مراجعه به وب سايت‌ها و برخي صفحات با جملاتي از قبيل همين حالا خريد كنيد، همين حالا به عضويت صفحه ايكس بپيونديد برخورد كرده باشيد. شما با استفاده از اين روش خواهيد توانست كاربران خود را به سمت هدف مورد نظر خود هدايت نمائيد. در اين روش مهم آن است كه متن به شكلي نوشته شود كه كاربران مجاب به انجام آن عمل شوند. نكته مهم در اين روش آن است كه نبايد از خاطر ببريد كه كاربران شما به هيچ عنوان افراد ساده و مطيع شما نيستند كه هر كاري از آن‌ها خواستيد انجام دهند.

روش ششم: از ربات‌ها استفاده نمائيد

با استفاده از ربات‌ها شما اين امكان را خواهيد داشت كه به فالوو كردن و آنفالوو كردن افراد بپردازيد. به نوعي مي‌توان گفت كه صفحه شما به هر ميزاني هم كه قوي و خوب باشد به تنهايي نخواهيد توانست براي خود فالوور جذب نمائيد. اين ربات‌ها اين قابليت را دارند كه به جاي شما در صفحات ديگران كامنت بگذارند و همچنين افراد را دنبال كنند. استفاده از اين روش در طولاني مدت باعث خواهد شد كه به ميزان زيادي افزايش فالوور اينستاگرام داشته باشيد.

جمع بندي
ما در اين مقاله از سري مقالات آموزشي وب سايت فالوور بند به بررسي روش‌هاي افزايش فالوور اينستاگرام پرداختيم گفتيم كه روش‌هاي مختلفي براي افزايش فالوور وجود دارد؛ شما مي‌توانيد با استفاده از روش‌هاي معرفي شده در اين مقاله اقدام به افزايش فالوور اينستاگرام نمائيد. از اينكه در مقاله با ما همراه بوديد از شما سپاسگزاريم.

 

فيلم را داخل آپارت ببينيد: https://www.aparat.com/v/lsQ۵f


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۸:۲۶ توسط:فرشيد باقري موضوع: نظرات (0)

رپورتاژ آگهي PBN شيك رنك

در دنياي وب شناخته شده ترين بخش، بخش تبليغات ميباشد و همگان با آن سروكار داشته يا لااقل با اين تبليغات مواجه شده اند. اما اين تبليغات ديگر مثل قبل بر روي كاربران تاثيرگذار نيست و همين مسئله سبب شده است كه روش هاي جديد تبليغاتي در صفحات وب به كار رود. رپورتاژ آگهي پي بي ان يكي از اين روش ها ميباشد. رپورتاژ آگهي در سئو و افزايش رتبه سايت بيشتر كارايي دارد.

 

رپورتاژ pbn

 

رپورتاژ pbn چيست؟

 PBNمخفف عبارت Private Blog Network ميباشد، اين عبارت به معني شبكه اي از سايت هاي معتبر است. افرادي كه با اصول سئو در گوگل آشنا هستند از راه هاي مختلفي براي بالا رفتن سايت در گوگل استفاده مي نمايند كه گرفتن بك لينك PBN يكي از اين راه ها ميباشد.

 

 

در صورت استفاده كردن از روش هاي اين چنيني، گوگل با استفاده از الگوريتم هايي كه استفاده ميكند شناسايي خواهد كرد كه شما از چه ترفندهايي استفاده كرده ايد و در اين صورت سايت شما جريمه خواهد شد و به اصطلاح از ليست نتايج گوگل پنالتي ميشود. چون گوگل در شناسايي تبليغات متني بسيار هوشمندانه عمل ميكند اما در خريد رپورتاژ PBN ديگر گوگل به سيستم لينك سازي شما شك نخواهد كرد و به آساني رتبه سايت قابل ارتقا خواهد بود.

 

 رپورتاژ pbn

 

روش كار pbn چگونه است؟

در طرح رپورتاژ PBN رپورتاژ ادز با تكيه بر تيم فني و سئوكار خود بهترين روش هاي لينك سازي شبكه اي را از طريق رپورتاژ ارائه مي نمايد. در پكيج هاي خريد رپورتاژ PBN به هيچ عنوان مشكلي در سئوي سايت شما اتفاق نخواهد افتاد.

روش كار اين گونه ميباشد كه سئوكاران بين سايت هايي كه از نظر اتوريتي دامنه با ارزش هستند لينك سازي را به صورت شبكه اي ايجاد ميكنند. در واقع طوري تنظيم مي نمايند كه چند سايت به يكديگر پيوند يا لينك ميشوند. اين روش لينك دهي شبكه اي نام دارد. در روش لينك دهي شبكه اي در همه صفحات وب سايت، كلمات كليدي لينك داده ميشد. به همين دليل، براي گوگل به راحتي قابل شناسايي بود. در روش رپورتاژ ادز كلمات كليدي در همه صفحات پيوند داده نميشوند بلكه در يك متن طولاني به عنوان رپورتاژ آگهي نوشته ميشود و اين روش هيچ مشكلي ايجاد نمي كند.

 

لزوم خريد رپورتاژ PBN و مزاياي آن

  • رپورتاژ، يك مقاله كامل و جامع براي معرفي شماست نه صرفا يك بنر تبليغاتي
  • نسبت به ساير روش هاي تبليغاتي رپورتاژ آگهي بيشتر توجه كاربران را جلب خواهد كرد.
  • رپورتاژ، باعث كسب رتبه بهتر براي وب سايت شما خواهد شد.
  • پس از درج آگهي شما هم يك نوع بازاريابي براي سايت شما خواهد شد و هم رتبه سايت بالا ميرود.
  • رپورتاژ آگهي شما هيچوقت حذف نخواهد شد. يعني رپورتاژ آگهي شما دائمي خواهد بود. اين دائمي بودن سبب ميشود كه در مدت زمان طولاني رتبه سايت شما بالا برود.
  • براي رپورتاژ PBN نسبت به بقيه روش ها هزينه كمتري صرف خواهد شد. يعني با صرف كمترين هزينه بهترين نتيجه را از آن سايت خود خواهيد كرد.

​و در آخر 2 لينك براي خريد رپورتاژ پي بي ان مجموعه معتبر و با سابقه شيك رنك معرفي مي گردد :

 

1-

https://www.chicrank.com/reportage.php

2-

https://www.chicrank.com/reporter.php

 

 

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۳۹:۴۱ توسط:فرشيد باقري موضوع: نظرات (0)