بک لینک -

سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار

 تولید محتوا تولید محتوا .

تولید محتوا

اهمیت خرید پنل پیامک

امروزه صاحبان موسسات و کسب و کارها برای جذب مشتری جدید یا حفظ مشتریان قبلی شان تلاش می کنند در زمینه ارائه خدمات و سرویس ها رضایت مشتریان شان را حفظ می کنند و کسب و کار خود را با ارسال پیامک تبلیغات می کنند.
 
تبلیغات پیامکی یکی از مهم ترین بخش های هر شرکت و کسب و کاری می باشد بهتر است بگویم شما با سامانه پیام کوتاه شیک رنک می توانید به راحتی در این زمینه فعالیت کنید.
 
اهمیت پنل پیامکی و پنل نمایندگی پیامک
پنل پیامک، یکی از بهترین و با صرفه ترین راه های حفظ و ارتباط با مشتری، اطلاع رسانی است.
باید بدانید تمام کسب و کارهای بزرگ از این قابلیت پنل پیامکی بصورت ثابت استفاده می کنند، در صورتی که شما از این قابلیت ها استفاده نکنید از این قافله فناورانه عقب می مانید!
 
کاربرد پنل پیامک در افزایش بازدید سایت:
شما با داشتن یک سامانه پیامکی یا همان پنل اس ام اس خواهید دید که بازخورد آن چقدر در کسب و کارتان اثر بخش بوده است و ارزان ترین و آسان ترین راه برای ارتباط با مشتری ها را در اختیار خواهید داشت.
 
در هر زمان که بتوانید، وارد پنل می شوید (فرقی ندارد با کامپیوتر، موبایل و …) پیامک مورد نظر خود را به مشتری هایتان ارسال می کنید و به مشتریان تان نشان می دهید که چقدر برایشان ارزش قائلید.
 
کاربرد پنل پیامکی در حفظ مشتری
مشتری های فعلی شما سرمایه هایتان هستند و به عبارتی 90% سرمایه های فعلی شما از مشتریان ثابتمی باشد.
هر کسب کاری با داشتن یک پنل اس ام اس پیام کوتاه می تواند در حفظ مشتریان خود کوشا باشد که این یکی از مهمترین شیوه های اقتصادی در هر کسب و کاری است.
 
کاربرد پنل پیامکی در جذب مشتریان جدید
امروزه با توجه به رقابت در بازار، بازاریابی نسبت به قبل از اهمیت ویژه ای برخوردار است
با یک پنل اس ام اس علاوه بر جذب مشتریان جدید می توانید افزایش فروش نیز داشته باشید.
با ارسال یک پیامک مناسب و در قالب آفر و طرح های ویژه و مناسبتی به مشتری تان، می توانید به خوبی در اولین اقدم بازاریابی موفقی داشته باشید. با یک متن جذاب شروع کنید! بدون شک این روش به صرفه ترین راه برای ارتباط نزدیک با مخاطب است چرا که احتمال دیده شدن پیامک شما بسیار بالاست.
شیک رنک ارائه دهنده آنی پنل های کاربری و نمایندگی ارسال پیامک با کمترین نرخ ممکن در ارسال از خطوط رند کشوری با امکانات کامل و قابلیت های نامحدود و تحویل آنی پنل بلافاصله پس از پرداخت


در ادامه با قابلیت های پنل ippanel شیک رنک آشنا خواهید شد

  • اضافه کردن شماره
  • اضافه کردن دفترچه
  • ارسال منطقه ای کشوری
  • ارسال منطقه ای لیست سفید
  • ارسال مشاغل
  • ارسال مشاغل به تفکیک استان
  • ارسال از فایل متنی و اکسل
  • ارسال از بانک شماره
  • ارسال پیامک تکی
  • ارسال دکل BTS
  • ایرانسل منطقه ای
  • ارسال نظیر به نظیر
  • ارسال کلمات کلیدی
  • ارسال از روی نقشه
  • ارسال ایمیل
  • ارسال پیام صوتی
  • پاسخگوی خودکار
  • مسابقه
  • نظر سنجی
  • سیستم ایمیل
  • منشی عضویت
  • اخطاریه
  • تبریکات
  • اقساط
  • هدایا
  • نوبت دهی
  • صندوق انتقادات و پیشنهادات
  • کد خوان
  • ارسال پیامک انبوه
  • ارسال تدریجی
  • ارسال منطقه ای کشوری
  • ارسال بر اساس کد پستی
  • ارسال محله ای
  • ارسال بر اساس رده سنی و جنسیت
  • همراه اول با تقسیمات کشوری
  • ارسال پترن
  • لیست سیاه
  • امکان ارسال از موبایل
  • پشتیبانی
  • ارائه خدمات وبسرویس
  • دانلود رایگان از آزمایشگاه افزونه
  • راهنمای استفاده از تمام خدمات
  • خط اختصاصی
  • خط اختصاصی هدیه5000 
  • خط خدماتی عمومی
  • امکان خرید خط اختصاصی
  • برگشت وجه خودکار از پیامک های مسدود شده
  • تعرفه دریافت پیامک رایگان
  • سایر امکانات و قابلیت نامحدود
برای مشاهده و یا خرید این سرویس به لینک زیر مراجعه نمایید

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۱:۳۵ توسط:فرشید باقری موضوع: نظرات (0)

ورودی گوگل ترندینگ

ترند در گوگل
همانطور که از نامش پیداست احتمالا قبلا با کلمه ترند شدن در شبکه های اجتماعی آشنایی دارید برای مثال وقتی یک پست جدید بیش از حد معمول واکنش نشان داده می شود (لایک، کامنت،بازدید، بازنشر زیاد و...) آن موضوع مربوطه ترند ، محبوب و پرطرفدار می شود.

ورودی گوگل ترندینگ برای سایت
خارج از شبکه های اجتماعی، GOOGLE پر استفاده ترین ابزاری است که ترند شدن در آن برای هر کسب کار و برندی بویژه وب سایت اهمیت فوق العاده ای دارد و در حقیقت تمرکز و سرمایه گذاری بر روی ترندینگ در GOOGLE با پیشرفت کسب کار و برند همراه خواهد بود و در آینده ای نه چندان دور شاهد ترند و پرطرفدار شدن این خدمات و پکیج ورودی گوگل ترندینگ در سطح وب ایران و سئو جهانی خواهیم بود .

پس از نتیجه و بهره گیری از قابلیت ترندینگ در Google باعث می شود، وقتی که کاربری، کلید واژه ای مرتبط با خدمات یا محصولات شما را در کادر جستجو گوگل تایپ کند، گوگل پیشنهادات مرتبط با واژه تایپی در جستجوی آن کلمه کلیدی به همراه نام برند شما را به کاربر پیشنهاد دهد.

مثلا اگر نام برند شما "شیک رنک" باشد، و کاربری در کادر جستجو گوگل عبارت "خرید ورودی گوگل برندینگ" را تایپ کرده باشد، گوگل پیشنهادات مرتبط یعنی "خرید ورودی گوگل برندینگ شیک رنک" را به کاربر پیشنهاد می دهد.
در نتیجه رسیدن به چنین مرحله ای در هر کسب کاری دستاوردی و موفقیت بسیار بزرگی است که به سرعت باعث گسترش و ترند و برندینگ و افزایش محبوبیت و شهرت کسب کار و افزایش مشتریان واقعی و ارتقا فروش خواهد شد .

سفارش و خرید ورودی گوگل ترندینگ شیک رنک

این امکان در شیک رنک فراهم گردیده است که مشتریان گرامی بتوانند با سفارش پکیج های ورودی گوگل ترندینگ در نتایج جستجو بویژه گوگل با کلید واژه ها و نام و برند کسب کار یا وب سایت خود را برجسته و ترند شده و در کل اینترنت بیشتر و بیشتر دیده شوند .

اهداف و مزایا:
- ارتقا طبیعی جایگاه و رتبه سایت
- ارتقا و کسب سیگنال های برندینگ
- ترندینگ کلمات کلیدی در گوگل
- کاهش نوسان پرش کلمات کلیدی در نتایج جستجو گوگل
- ارتقا رتبه کلمات کلیدی با نام و برند در نتایج جستجو
- ورود به لیست TOP KEYWORDS کلمات هم موضوع و مرتبط و پرطرفدار گوگل و الکسا
- کسب ورودی ارگانیک و دائمی از پیشنهادات گوگل هنگام تایپ در کادر جستجو
- ارتقا کلمات کلیدی هم موضوع و مرتبط دیگر سایت
- آماده سازی رنک الکسا جهت رشد طبیعی
- جستجو ارگانیک و کلیک واقعی جداگانه در این روش
- افزایش Total click و Total impressions
- ارتقا Average CTR و Average Position
- کاهش CTR سایت های رقیب
- ثبت در Google Search Console Tools
- ثبت در Google Trends
- ثبت در Alexa
- و...

ترند شدن در گوگل SERP تمام ماجرا نیست

در اینجا با یک پکیج کاملا ارگانیگ اختصاصی و جدید روبرو هستیم چیزی فراتر از اندیشه ها پکیجی تمام عیار با بازدهی فوری برای اولین بار در کل اینترنت پکیجی هم رده با google adwords اما کاملا متفاوت با این پکیج ارتقا در گوگل دیگر رویا نخواهد بود هم اکنون شروع نمایید و خودتان نتایج شگفت انگیز پکیج ها را مشاهده نمایید .

کاهش CTR سایت های رقیب

در این پکیج با هر Impressions (جستجو و نمایش نتایج گوگل) فاقد Total Clicks (کلیک بر روی نتایج) سایت های رقیب با کاهش CTR روبرو خواهند بود و بلعکس سایت میزبان پکیج با افزایش Clicks تعداد کلیک ها با ارتقا Average CTR و Average Position از کلیه رقیب ها سبقت خواهد گرفت

یک پکیج تمام عیار ارتقا رتبه در گوگل در صورتی که CTR سایت های رقیب را کاهش ندهد نمی تواند در مدت بسیار کوتاهی نتایج شگفت انگیزی را برای سایت شما به ثبت برساند .

ارتقا CTR سایت میزبان با افزایش نرخ Total Clicks

دریافت کلیک بیشتر در نتایج جستجوی گوگل به تنهایی باعث افزایش نرخ ctr در کلمات کلیدی سایت و ارتقا جایگاه کلمات کلیدی در کوتاه ترین زمان ممکن می شود.

برای مشاهده و یا سفارش ورودی گوگل ترندینگ برای سایت خود به لینک زیر مراجعه کنید
https://www.chicrank.com/buy-google-trending.php


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۷:۴۳ توسط:فرشید باقری موضوع: نظرات (0)

اصول کار با مداد رنگی فابر کاستل

اصول اصلی هنر در مورد تمام هنرهای گیاه شناسی صدق می کند. با دقت مشاهده کنید با یک نقاشی عالی شروع کنید. فرم را بطور کامل توسعه دهید رنگ و بافت و جزئیات را اضافه کنید. تفاوتهای اساسی که در ایجاد هنر گیاه شناسی با آنها روبرو می شویم ، دیدگاه منحصر به فرد خودمان و انتخاب رسانه ها است. مد رنگ مورد علاقه من مداد رنگی است. آنها از محدوده رنگ عظیمی برخوردار هستند ، شفاف هستند ، بنابراین مداد رنگی فابر کاستل جلوه های نوری بسیار خوبی را می دهند ، برای استفاده در این زمینه قابل حمل هستند و نسبتاً ارزان قیمت هستند. برای کسانی از شما که در مداد رنگی کار نکرده اید ، این کمی آغازگر مواردی است که می خواهید بدانید برای ایجاد آثار هنری مداد رنگی موثر است.

مداد رنگی فابر کاستل ۳۶ رنگ
بگذارید یک مرور سریع از مواد اساسی داشته باشیم: _

 

تیزکن - تیزکن برقی که برقی و برقی نگه داشته شده است. یک تیزکن را با عملکرد صاف و متوقف کردن انتخاب کنید ، زیرا به محض تنظیم یک نکته خوب متوقف می شود. من تیزکن های مداد رنگی فابر کاستل را دوست دارم. _

 

پاک کن زانو - در درجه اول برای بلند کردن رنگ استفاده می شود. _

بر روی پاک کن پلاستیکی سفید کلیک کنید - با نوک کامل پاک کنید یا لبه های تیز برای بلند کردن کنترل ایجاد کنید. _

پر - پر پرواز بزرگ -

کاغذ - کاغذ آبرنگ با فشار داغ مداد رنگی فابر کاستل. _

مدادهای رنگی: تمام مدادهای رنگی رنگی در یک محیط هستند که به شما امکان می دهد یک نقطه را شکل داده و رنگدانه را اعمال کنید. 4 نوع مداد معمولی وجود دارد. برای هر مداد رنگی ، دو مارک مداد را که اغلب از آنها استفاده می کنم ذکر کرده ام.

موم مداد رنگی فابر کاستل؛ حالت متوسط و خامه ای متوسط ، طیف وسیعی از رنگ. شکوفه موم با هر مداد متوسط مومی ممکن است رخ دهد ، اما در صورت بروز قابل کنترل است.

روغن (Faber Castell Polychromos، Lyra Rembrandts)؛ مدادهای روغنی معمولاً در محدوده سخت متوسط قرار دارند. من از Polychromos استفاده می کنم. آنها اعتیاد آور هستند! آنها حالت خامه ای دارند و با سایر وسایل رنگ آمیزی مداد رنگی خوب ترکیب می شوند.

صمغ عربی: (آبرنگهای منشوری مداد رنگی فابر کاستل هر هنرمند CP می تواند از یک مداد آبرنگ بهره ببرد. من مدادهای WC InkTense Derwent را دوست دارم. رنگ ها شدید هستند اگرچه رنگ های محدودی در دسترس هستند. همچنین یک مداد مناسب را در طیف وسیع تری از رنگ ایجاد می کند. در حالت خشک ، این مداد رنگی فابر کاستل از سختی متوسط برخوردار بوده و ضخامت خوبی دارند.

گچ (Stabilo Carbothello، Koh-I-No Giaconda)

قیمت مداد رنگی ۴۸ رنگ فابر کاستل

؛ رنگدانه های مداد پاستیل مانند هر پاستیل دیگر ، در گچ سوار می شوند ، اما در یک بسته بندی مداد دستی قرار دهید! Carbothello سخت است ، Giacondas کمی نرم تر است.

همه انواع مدادهای رنگی را می توان با هم ترکیب کرد ، با این حال ، مخلوط روغن با رنگ روشن و موم می توانند لجن حاصل شوند. مدادهای پاستیل ممکن است در برابر رنگ آمیزی با مداد رنگی فابر کاستل موم یا روغن مقاومت کنند و همه ترکیبات قبل از شروع نقاشی باید روی کاغذ مناسب آزمایش شوند. مدادها باید سبک باشند ، طیف وسیعی از رنگ ها را تهیه کرده و کنترل کیفیت خوبی دارند. بررسی کنید که محورها متمرکز هستند و مطمئن شوید که هر دو نیمه از بسته بندی های چوبی یکسان هستند. مدادهای مستقیم برای همیشه دوام می آورند ، آنهایی که کج نیستند! دانستن اصول مطلوب در مداد رنگی مهم است ، یا شما نتایجی را که برای آن امیدوار هستید حاصل نکنید. بیایید با نگه داشتن و تیز کردن مداد شروع کنیم:

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۹:۵۸ توسط:فرشید باقری موضوع: نظرات (0)

آموزش گام به گام سرمایه گذاری در بورس به زبان ساده

آغاز سرمایه گذاری در بورس

با توجه به بازدهی خوب بورس تهران نسبت به بقیه بازارها، افراد زیادی تمایل پیدا کرده‌اند در این بازار حضور یابند و سرمایه‌ مازادشان را در بورس سرمایه‌گذاری کنند.

 

برخی افراد به اشخاص عادی توصیه می‌کنند وارد بورس نشوند. بسیاری هستند که افراد تازه‌کار را از ورود به بورس منع می‌کنند و دلیل اینکار را پرریسک بودن این بازار و امکان مسدود شدن سرمایه برای مدت طولانی می‌دانند، در حالی که همه افراد می‌توانند با کسب دانش و آموزش‌های لازم و تجربیات کافی، مانند افراد حرفه‌ای در بورس سرمایه‌گذاری‌ پر سودی داشته باشند

 

شما چه تصویری از بورس تهران در ذهن خود دارید؟

در این مطلب کاربردی  از سایت بورسینس، قصد ما این است که نحوه شروع سرمایه‌گذاری در بورس را بصورت ساده و گام به گام برای شما شرح دهیم، پس از آن، آموزش‌های پیشرفته‌تر برای موفقیت در بورس را نیز در بورسینس دنبال کنید.

 

مزایای سرمایه‌گذاری در بورس

سرمایه‌گذاری در سهام چندین مزیت مهم دارد و به خاطر این مزیت‌ها می‌تواند گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری باشد؛

 

مزیت اول – برای سرمایه‌گذاری در سهام، نیاز به سرمایه زیادی ندارید. حداقل خرید سهام در سیستم‌های معاملات آنلاین که امروز همه از آنها استفاده می‌کنند فقط 500 هزارتومان است. اما برای اینکه فعالیت و زمانی که شما صرف می‌کنید واقعا ارزش داشته باشد، توصیه می‌کنیم حداقل 5 میلیون تومان سرمایه داشته باشید.

 

بسیاری از افراد هستند که 2 میلیون، 3 میلیون، 5 میلیون یا بیشتر پس‌انداز کرده‌اند و مایلند آنرا به گردش درآورند و از این طریق سودی نصیب خود سازند. با این مبالغ کم معمولا هیچ کسب‌وکاری نمی‌توان راه‌اندازی کرد و به همین دلیل است که بورس جای خود را در بین افراد زیادی که سرمایه کمی دارند باز کرده است.

 

مزیت دوم – سرمایه شما قابل نقد شدن است. اگر شما برفرض مثال 10 میلیون تومان داشته باشید و آن یک کسب و کار راه‌اندازی کنید، در صورتی که تصمیم بگیرید کسب‌وکارتان را تعطیل کنید وسایل زیادی روی دست‌تان خواهد ماند (مثلا وسایل مغازه یا کارگاه یا…) اما سرمایه‌گذاری در بورس فقط خرید برگه سهام است و اگر سهم درستی را انتخاب کرده باشید که نقدشوندگی بالایی داشته باشد، فورا می‌توانید سهام خود را بفروشید تا کارگزار 3 روز بعد، مبلغ حاصل از فروش سهام را به حساب بانکی شما واریز کند.

 

مزیت سوم – خرید و فروش سهام در همه جا و در هرزمان قابل انجام است. فرقی نمی‌کند کجای دنیا باشید، فقط کافیست با یک کامپیوتر به اینترنت متصل شوید و معاملات دلخواه‌تان را از طریق پلتفرم‌های معاملاتی متنوع که برای موبایل‌ها، تبلت‌ها و کامپیوترها ساخته شده انجام دهید.

 

به همین دلیل است که شغل معامله‌گری سهام، یا خرید و فروش در سایر بورس‌ها و بطور کلی معامله‌گری در بازارهای مالی، رویای خیلی از افراد در دنیاست. چون به آنها آزادی می‌دهد و این افراد، سبک زندگی با پرستیژ و متفاوت با اشخاص شاغل را می‌توانند داشته باشند.

 

مزیت چهارم – می‌تواند برای شما ثروت عظیمی ایجاد کند. در پتانسیل بازارهای مالی برای ایجاد ثروت شکی نیست، اما کسب ثروت از طریق سرمایه‌گذاری در سهام واقعا کار هرکسی نیست و نیاز به کسب مهارت و تجربه بالا دارد.

 

سرمایه‌گذاری در بورس برای من مناسب است؟

قبل از اینکه به الفبای بورس بپردازیم، بهتر است بدانید خرید و فروش سهام و سرمایه‌گذاری در بورس نیازمند داشتن شناخت از خودتان است. آیا شخصی هستید که توانایی تحمل زیان و ریسک زیاد را ندارید؟ وقت آزاد شما بصورت روزانه چقدر است؟ چه انتظاری از سرمایه‌گذاری دارید؟ هدف‌تان چیست؟

 

بورس برای چه کسانی مناسب نیست؟

 

– اگر زمان کافی روزانه (حتی 1 ساعت) در اختیار ندارید، بورس برای شما مناسب نیست.

– در صورتی که شغلی ندارید و یا در هر صورت به فکر درآمد ثابت ماهانه هستید، بورس برای شما مناسب نیست.

– اگر سرمایه‌ای که در اختیار دارید وام و قرض است، بورس برای شما مناسب نیست.

– اگر تحمل زیان احتمالی و ریسک بالا را ندارید، بورس برای شما مناسب نیست.

– در صورتی که فکر می‌کنید بورس قمار است و فقط با داشتن شانس و اقبال می‌توان موفق شد، بورس برای شما مناسب نیست.

– اگر به فکر این هستید که در مدت خیلی کوتاهی ثروتمند شوید، بورس برای شما مناسب نیست.

 

در چه صورت بورس برای شما مناسب است؟

 

 – سرمایه‌ای پس‌انداز کرده‌اید که فعلا به آن نیازی ندارید و قصد دارید سودی بیشتر از سود بانکی کسب کنید.

– تصمیم گرفته‌اید بصورت حرفه‌ای شغل سرمایه‌گذاری یا معامله‌گری سهام را در پیش بگیرید.

– ریسک‌پذیری و صبر بالایی دارید و می‌خواهید طی سال‌های آینده سرمایه‌تان را افزایش دهید.

– آینده مالی‌تان برای شما مهم است و مایلید برای بهبود آینده خودتان و فرزندان‌تان قدمی مثبت برداشته باشید

– آماده هستید برای رسیدن به هدف‌تان وقت و انرژی بگذارید.

– می‌دانید که کسب ثروت و زندگی در رفاه برای شما ممکن است و آماده هستید بهای رسیدن به هدف خود را بپردازید.

 

شروع سرمایه گذاری در بورس

برای سرمایه گذاری در بورس نیاز نیست سرمایه عظیمی داشته باشید، با پس انداز و افزودن به سرمایه اولیه، می توانید بازدهی خوبی بدست آورید.

3 قدم شروع سرمایه‌گذاری در بورس

اگر اکنون تصمیم شده برای شروع در بورس قطعی شده، در ادامه این مطلب از سایت بورسینس قصد داریم جزییات کاربردی در مورد نحوه شروع در بورس را آموزش دهیم. حتی اگر دانش بورسی شما فقط همین قدر است که کلمه شاخص بورس را از تلویزیون شنیده‌اید و درباره بورس اطلاعات‌تان صفر است، در ادامه با دانلود راهنمای عملی، می‌توانید اولین سهام‌تان را خریداری کنید.

 

اما شروع هر کاری مهم است، مخصوصا زمانی که پول و سرمایه شما در میان باشد! بنابراین در نظر داشته باشید:

 

شروع خوب این است که؛

 – یادگیری و پیشرفت شخصی را در اولویت قرار دهید.

 – برای معامله در بورس با خونسردی عمل کرده و احساسات‌تان را کنترل کنید.

 – به این توجه کنید معامله‌گرها و سرمایه‌گذاران حرفه‌ای چطور معامله می‌کنند.

 – مدیریت ریسک و سرمایه را رعایت کنید و اصل اول شما حفظ سرمایه باشد.

 – برای پیشرفت در این بازار، حاضر باشید وقت و انرژی بگذارید و بهای آنرا بپردازید.

 

شروع بد این است که؛

 

 – بدون اینکه حتی مفاهیم ابتدایی را بدانید در بورس شروع به سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کنید.

 – صرفا به دنبال سیگنال و توصیه گرفتن از افراد به ظاهر حرفه‌ای باشید و سابقه افراد را بررسی نکنید.

 – به دنبال پولدارشدن سریع باشید.

 – فکر کنید بورس قماربازی است پس نیاز به یادگیری ندارد.

 – معاملات را از روی احساسات انجام دهید و عجله کنید.

 – تا یک معامله سودده داشتید خودتان را خدای بورس بدانید و با قرض گرفتن از بانک و اطرافیان و فروش دارایی‌هایتان وارد بورس شوید! (اشتباه محض)

 – برای یادگیری و پیشرفت وقت و انرژی نگذارید و توقع داشته باشید بدون پرداخت بهای موفقیت، آنرا بدست آورید.

 – مسئولیت پذیر نباشید و مقصر ضررهای احتمالی‌تان را، بازار، مردم و سهامدار عمده بدانید!

 

قدم اول: دریافت کدمعاملاتی (کدبورسی)

گام اول دریافت کد بورسی

برای معامله در بازار بورس شما نیاز به یک کارگزار رسمی و کد معاملاتی (که با نام کد بورسی – کد سهامداری نیز شناخته می‌شود) دارید.

 

شرکت‌های کارگزاری در واقع واسط بین شما و بازار بورس هستند و وظیفه انتقال سفارشات خرید و فروش سهام را به سامانه معاملاتی بورس برعهده دارند. اینکار می‌تواند بصورت دستی و توسط خود کارگزار صورت بگیرد یا اینکه سرمایه‌گذار با دسترسی به نرم‌افزار معاملات آنلاین، سفارش را بطور مستقیم ثبت کند.

 

کد معاملاتی نشان‌دهنده هویت شما در بورس تهران است.  نزدیک 100 شرکت کارگزاری فعال، انتخاب از بین آنها برای شما مشکل خواه بود.

 

با توجه به تجربه‌ای که داشته‌ایم و مقایسه خدمات کارگزاری‌ها، به شما کارگزاری آگاه را پیشنهاد می‌کنیم زیرا گذشته از خدمات مناسب، افتتاح حساب  و دریافت کد بورسی در کارگزاری آگاه بدون نیاز به مراجعه حضوری مهیا شده است:

 

روش دریافت کد بورسی غیر حضوری را در این صفحه بخوانید

 

پس از ثبت‌نام و طی مراحل لازم، به طور معمول حداکثر پس از 3-4 روز کد معاملاتی به موبایل و ایمیل شما ارسال می‌شود و می‌توانید خرید و فروش سهام را انجام دهید.

 

توجه داشته باشید که خرید و فروش سهام در بورس اوراق بهادار، صرفا از طریق شرکت‌های کارگزاری و به یکی از روش‌های زیر انجام می‌گیرد:

 

مراجعه حضوری به کارگزاری و ارائه سفارش خرید یا فروش

سفارش تلفنی به کارگزاری، برای خرید یا فروش سهام

سفارش اینترنتی به کارگزاری، برای خرید یا فروش سهام

خرید یا فروش مستقیم سهام توسط خود فرد، از طریق سامانه معاملات آنلاین (برخط)

بنابراین پس از افتتاح حساب در کارگزاری، برای خرید و فروش سهام، الزاما نیازی به مراجعه به تالار بورس یا کارگزاری نیست و کارگزاری‌ها سیستم معاملات انلاین را در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

در سیستم معاملاتی آنلاین که بهترین روش معاملات است، خرید و فروش آنی و لحظه‌ای سهام امکان پذیر است. به این معنی که شما به محض وارد کردن سفارش، خرید یا فروش در همان لحظه انجام می‌شود و نیازی نیست خود کارگزار، سفارشات شما را در سامانه معاملاتی وارد کند.

 

نمای صفحه معاملات سهام

نمایی از سیستم معاملاتی که کارگزاری در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بصورت آنلاین اقدام به خرید و فروش سهام کنید.

مزایای معاملات آنلاین سهام

سرعت عمل در تصمیم‌گیری: می‌توان در چندثانیه خرید یا فروش را انجام داد.

کاهش اختلافات بین سرمایه‌گذار و کارگزار و کاهش اشتباهات: به دلیل اینکه شخص سرمایه‌گذار سفارشات خود را ارسال می‌کند، باید در این زمینه مهارت کسب نماید.

امنیت بالای معاملات آنلاین: اگر رمز عبور مناسب انتخاب کنید و آنرا در اختیار هیچکس قرار ندهید، کسی نخواهد توانست به آن دسترسی یابد.

نقل و انتقال الکترونیک پول: در پنل معاملات آنلاین، پرداخت آنلاین از حساب شما به حساب کارگزاری میسر است و نیازی به مراجعه به بانک نیست.

عدم محدودیت زمانی و مکانی برای سرمایه‌گذاری: در هرجای دنیا که باشید، کافیست یک کامپیوتر یا موبایل متصل به اینترنت داشته باشید تا بتوانید معامله کنید.

از لخاظ فنی، نحوه شروع معاملات آنلاین سهام و خرید و فروش سهم بسیار ساده است و حتی افرادی که در زمینه اینترنت دانش اندکی دارند می‌توانند خرید و فروش سهام را از طریق سیستم‌های آنلاین انجام دهند. درباره معاملات غیرحضوری و اینترنتی سهام در این مطلب می‌توانید بصورت تصویری توضیحاتی را مشاهده فرمایید.

 

از کدام کارگزاری بورس، کدبورسی بگیریم؟

برای اینکه از خدماتی مانند تخفیف کارمزد در معاملات، اعتبار معاملاتی، مسابقات جذاب با جایزه نقدی، وام قرض الحسنه بهره‌مند شوید، سایت بورسینس به شما “کارگزاری آگاه” را پیشنهاد می‌کند.

 

روش دریافت کد بورسی غیر حضوری از کارگزاری آگاه را در این صفحه بخوانید

 

 

 

قدم دوم: یادگیری مفاهیم و قوانین بورسقدم دوم سرمایه گذاری در بورس

هیچ فعالیتی در دنیا وجود ندارد که نیاز به مهارت نداشته باشد. به طور مثال شاید برایتان سوال باشد که آیا بورس تهران 24 ساعت شبانه‌روز باز است و معامله انجام می‌شود؟ فرابورس چه تفاوتی با بورس دارد و از اینگونه سوالات.

 

پس سرمایه‌گذاری در بازار سهام هم نیاز به یادگیری برخی قوانین، اصطلاحات و مفاهیم دارد.

 

برای یادگیری مفاهیم بورسی اینجا کلیک کنید و در دوره آموزش بورس از صفر ایمیل‌تان را وارد کنید تا فایل‌های آموزشی برای دانلود رایگان به ایمیل شما ارسال شود.

 

.

 

قدم سوم: یادگیری نحوه تحلیل و انجام معاملاتقدم سوم ورود به بورس

پس از یادگیری مفاهیم اولیه بورس، باید بدانید کدام سهام یا اوراق بهادار را در چه زمانی بخرید و چه زمانی بفروشید تا بتوانید کسب سود کنید. اینکار از طریق یادگیری روانشناسی بازار، تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال میسر است و همزمان با یادگیری نیاز به کسب تجربه و تمرین دارد.

 

در این بخش از سفر شما در دنیای بورس، باید بیشترین انرژی و زمان صرف شود زیرا یک معامله نادرست به هردلیل باعث از دست رفتن بخش بزرگی از سرمایه شما می‌گردد.

 

ادامه قدم سوم را در این صفحه بخوانید: نحوه یادگیری تحلیل بازار

 

.

 

با کم شروع کنید

 

سرمایه گذاری با پول کم

 

پس از دریافت کدمعاملاتی و خواندن مطالب آموزشی، بهتر است دست بکار شوید و برای بدست آوردن تجربه خرید و فروش، مبلغ خیلی کمی ( مثلا 1 میلیون تومان) سهام خریداری کنید. توجه کنید که توقع نداریم از این مبلغ کم، سودی نصیب شما شود و این خرید فقط جهت آشنایی شما با روند معاملات و بازار است.

 

البته بازهم به این معنی نیست که همین تعداد سهام را بدون فکر و بررسی خریداری کنید. با استفاده از آموزش‌هایی که در بورسینس خوانده‌اید این خرید را انجام دهید و پس از خرید، روند قیمتی سهم را بررسی کنید. اخبار مرتبط با بازار و شرکتی که سهام آنرا خریداری کرده‌اید را بخوانید و در زمانی که تعیین کرده‌اید و فکر می‌کنید مناسب است، سهام خودتان را بفروشید.

 

در واقع هدف از اینکار، شروع سرمایه گذاری و صرفا ورود به بازار است. خرید سهام، هرچند به تعداد کم باعث می‌شود بازار را پیگیری کرده و شروع به یادگیری نمایید.

 

هشدار: به هیچ عنوان بدون اطلاعات و دانش کافی و قبل از اینکه درک صحیحی از بازار بدست نیاورده‌اید، سرمایه اصلی که برای سرمایه‌گذاری پس‌انداز کرده‌اید را وارد بورس نکنید. بورس تهران برای افراد مبتدی و افرادی که از آن شناخت کافی ندارند دارای ریسک زیادی است و احتمال از دست رفتن بخش زیادی از سرمایه وجود دارد.

 

بنابراین اگر تازه‌کار هستید بورسینس توصیه می‌کند معاملات سنگین و پرحجم انجام ندهید، با سرمایه پایین شروع کنید. پس از کسب اطلاعات لازم و بدست آوردن تجربه کافی، به همان نسبتی که سطح دانش و اطلاعات‌تان افزایش می‌یابد، می‌توانید سرمایه‌تان را در بازار افزایش دهید.

 

سوالات متداول بورسی:

چرا باید با مبلغ کم وارد معاملات بورس شوم؟

 

وقتی با مبلغ کمی وارد بازار شوید، حتی اگر درصد زیادی ضرر کنید، چون میزان سرمایه اولیه کم است میزان ضرر نیز کم خواهد بود. بطور مثال اگر 5 میلیون تومان سهام خریده باشید، اگر 10 درصد ضرر کنید ضرر شما فقط 500 هزارتومان خواهد بود. ولی وقتی میزان سرمایه بالا باشد، میزان ضرر نیز بالاتر خواهد بود. اما از طرف دیگر میزان کسب سود نیز با سرمایه بالاتر، بیشتر است.

 

برای معاملات سهام نیاز نیست به تالار بورس مراجعه کنم، پس از کجا می‌توانم روند معاملات سهام را پیگیری کنم؟

 

شما می‌توانید معاملات سهام را بصورت آنلاین از طریق سایت مدیریت فناوری بورس به آدرس tsetmc.com پیگیری کنید. سایت ذکرشده فقط برای نمایش قیمت‌ها و اطلاعات سهام شرکت‌های بورسی می‌باشد و همانطور که عرض کردیم برای انجام دادن معاملات، باید از طریق سیستم معاملات آنلاین که کارگزاری در اختیار شما قرار می‌دهد اقدام کنید.

 

ادامه سوالات متداول بورسی را از اینجا بخوانید

 

نکات خیلی مهم در بازار بورس

1 – اولویت اول شما در بورس باید حفظ سرمایه، اولویت دوم حفط سودهای قبلی‌ و اولویت سوم سود کردن باشد. حفظ سرمایه مهم‌ترین اصل است چون اگر سرمایه خودتان را از دست بدهید، دیگر چیزی ندارید که با آن معامله کنید و سود ببرید.

 

2 – بازار همیشه مثبت و رو به رشد نیست. همیشه خود را برای زمانی که بازار منفی می‌شود آماده کنید و اطلاعات‌تان را برای پیروز شدن در شرایط سخت بالا ببرید.

 

3 – از تجربیات دیگران استفاده کنید و وقتی اشتباهی انجام دادید، آنرا بپذیرید، آن اشتباه را تصحیح کنید و درس بزرگی که از آن اشتباه گرفته‌اید را در جایی یادداشت کنید. معامله در بورس مجازی می‌تواند برای سنجش مهارت‌تان در انتخاب سهام به شما کمک کند.

 

4 – عواملی مانند ترس، طمع و سایر احساسات در همه افراد وجود دارند، اما این موارد وقتی مشکل‌ساز می‌شوند که به شکلی فلج‌کننده امکان تصمیم‌گیری و عمل صحیح را از معامله‌گران  بگیرند! وقتی تصمیمی گرفتید متوجه باشید که این تصمیم از کجا سرچشمه گرفت؟ از تحلیل و منطق یا از روی هیجان، خوش‌باوری یا سایر عوامل؟

دوره آموزش‌ بورس و اوراق بهادار

برای آغاز سرمایه‌گذاری و یا معامله‌گری در بورس اوراق بهادار تهران، مقدمات و جزییات زیادی را باید بدانید و قوانین بسیاری وجود دارد که باید از آنها مطلع شوید. اگر از خودتان pdf ها خسته شده‌اید، دوره بورس از صفر را برای یادگیری گام به گام بورس پیشنهاد می‌کنیم.

 

اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره رایگان بورس از صفر

 

 چون مفاهیم مرتبط با بورس زیاد است باید کم‌کم آنرا فرا بگیرید، ما اینکار را برای شما ساده کرده‌ایم. همین الان در دوره موفقیت در بورس از صفر ثبت‌نام کنید و ایمیل‌هایی که برایتان ارسال می‌شود را با دقت به کار بگیرید.

 

 توجه: در صورتی که تمایل دارید بورس را از مقدماتی تا پیشرفته فرا بگیرید، دوره‌های آموزشی بصورت آنلاین برگزار می‌شود:

لیست دوره‌ها و شرایط آنها را اینجا بخوانید

 

باور داریم شما نیز می‌توانید با یادگیری بورس از طریق سایت بورسینس و داشتن پشتکار، مانند بسیاری از افراد دیگر، در بورس موفق باشید.

 

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۰۳:۴۴ توسط:فرشید باقری موضوع: نظرات (0)

ثبت آگهی در نیازچه

تبلیغات رایگان برای چه کسانی به درد میخورد؟

تبلیغات رایگان برای کسانی که میخواهند کسب و کار خود را رونق ببخشند، پیشنهاد بسیار خوبی است و دو حالت دارد، یا تبلیغات را انجام می دهید و پیشرفت می کنید یا بدون تبلیغات ادامه می دهید که دیر یا زود از گود رقابت خارج خواهید شد. این حقیقت دارد. پس مطمئن باشید تبلیغات رایگان ما نتیجه مطلوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

اخیرا فروش کالاها و خدمات در سایت ها و شبکه های اجتماعی بسیار رونق گرفته است. بسیاری از تولیدکنندگان از طریق تبلیغات به رشد و توسعه رسیده اند. تعداد کاربران اینترنتی هر روز در حال افزایش است. به همین دلیل تبلیغات تاثیری بسیاری بر رونق کسب و کار دارد. تبلیغات رایگان ابعاد گسترده ی دارد. مهم ترین هدفی که تبلیغات اینترنتی به دنبال آن هستند افزایش فروش و شناخت مخاطبان به محصولات است. آگهی اینترنتی روش های مختلفی دارد که عبارت است از:

  • تبلیغات همسان

  • تبلیغات از طریق موتور جستجو

  • تبلیغات بنری

  • تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی

تبلیغات همسان قصد دارد که نظر مخاطبان خود را از طریق مشکلات جذب کند. این روش تبلیغات هوشمندانه است. تبلیغات از طریق موتور جستجو به این هدف است که در یک مدت زمان کوتاه و با هزینه ی مناسب محصولات شما را تبلیغ کنند.  این نوع تبلیغ از طریق عنوان و تکرار کلمات اصلی انجام میشود‌. تبلیغات بنری با عضو شدن در یک سایت و بنر خود را با ثبت در آن انجام میشود. امروزه شبکه های اجتماعی بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل میدهند و کاربران زیادی هم در این شبکه ها فعال هستند.  شبکه های که تبلیغات در آن موثر است مانند توییتر و فیسبوک و تلگرام است.

 

مزیت های ثبت آگهی رایگان

آگهی ابزاری است که در مقابل پرداخت هزینه، محصولات خود را به مخاطبان معرفی میکند. آگهی ها مزایای دارند که عبارت است از:

  • تشویق مشتریان به خرید بیشتر

  • اثبات محصول

  • پوشش وسیع تر

  • مخاطبان هدفمند

  • اطلاع رسانی بیشتر

آگهی ها انواع مختلفی دارند مانند:

  • آگهی تیزر

  • آگهی رپرتاژ

  • حک آرم

  • زیر نویس

  • دعوت به تماشا

  • نشان آگهی

آگهی تیزر در تلویزیون و رادیو انجام میشود و مدت تبلیغ آن۲۰تا۴۰ثانیه است. آگهی رپرتاژ مانند مستند است و کمترین زمان گزارش آن۱۲۰ثانیه است. حک آرم هم در تلویزیون است زمان تبلیغ آن حداقل ۵دقیقه است. دعوت به تماشا هم در موقعیت های است که در تلویزیون برنامه ی در حال پخش است و بین آن آگهی پخش میشود و اخیرا بسیار رایج شده است. زیرنویس هم در تلویزیون انجام می گیرد و مدت پخش آن۱۵ثانیه است. نشان آگهی شامل نمایش نام،نشان تجاری، به صورت روزانه از شبکه های صدا و سیما انجام میشود. ثبت آگهی رایگان بهترین روش رونق در کسب و کار میباشد. آگهی اینترنتی همانطور که از نامش معلوم است در اینترنت انجام میشود.

چرا باید از نیازمندی های آنلاین استفاده کنیم؟

  • برای فروش محصولات

  • برای اطلاع رسانی

  • برای کسب آرای مردم

یک وبسایت اگر اقدام به تبلیغات رایگان بکند باید ویژگی های داشته باشد مانند:

  • توانایی دسته بندی آگهی ها

  • بهره بردن از کلمات کلیدی

  • درج لینک

  • درج تصویر

برای درج آگهی در اینترنت، سایت های زیادی وجود دارد. اولین گام برای تبلیغات رایگان در اینترنت باید یک سایت خوب را انتخاب کنید. همچنین  باید سایتی که انتخاب میکنید دارای اعتبار باشد. سایت خوب، سایتی است که روزانه هزاران بازدید داشته باشد. تبلیغات رایگان در چنین سایت هایی یک فرصت عالی است. تبلیغات رایگان در این سایت گسترده است و همه جنبه ها را در برمیگیرد مانند:

  • املاک

  • گردشگری

  • خودرو

  • پزشکی 

  • صنعت

  • ساختمان

  • آموزش

نیازمندی های آنلاین شامل چه مواردی میشود؟

  • تقسیم بندی مجزا

  • قابل تفکیک بر اساس مکان

  • کاربری راحت

  • سرعت لود بالا

  • داشتن پکیج های متفاوت

  • سئو مناسب

برای آسانی کار بازدیدکنندگان و تبلیغ کنندگان بهتر است که تبلیغات رایگان دارای تقسیم بندی های مختلف باشد. قابلیت تفکیک مکان ها برای وب سایت های تبلیغاتی مهم است چون مکان های مختلف از آن برای تبلیغات استفاده می کنند. سایت تبلیغات رایگان چون دارای مشتریان مختلفی می باشد باید کاربری آن به شکلی باشد که همه افراد به راحتی بتوانند از این سایت بهره ببرند. سایت تبلیغات رایگان باید سرعت لود بالای داشته باشد چون امکان دارد هر دقیقه تعداد کاربران زیاد شود پس باید سرعت لود بالا باشد تا کارها سریعتر انجام شود. یک سایت تبلیغات رایگان باید پکیج های گوناگونی داشته باشد تا هر کاربر بتواند متناسب با نیازهایش  آگهی های خود را ثبت کند. این پکیج ها به سه دسته تقسیم میشوند که عبارت است از:

  • پکیج برنز ای

  • پکیج نقره ای

  • پکیچ طلایی

یک سایت تبلیغات رایگان باید سئو مناسبی داشته باشد یعنی باید بهینه سازی زیادی داشته باشد. که افراد بتوانند از آگهی ها بازدید بیشتری بکنند. تبلیغات رایگان در عصر حاضر جوابگو نیاز های جامعه است. تبلیغ  برای این است که ما برای رسیدن به اهدافمان کمک کنیم.  اخیرا تبلیغات رایگان به یک تجارت و صنعت بزرگ تبدیل شده است. سالانه هزینه های زیادی صرف تبلیغات می شود. یکی از مهم ترین مزایای تبلیغات به صرفه بودن است یعنی با هزینه کمتر آگهی های خود را تبلیغ کنید. تبلیغات رایگان اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی مخاطبان بیشتری را جذب میکند. شما زمانی که با مزایای تبلیغات رایگان آشنا شوید میفهمید که این سایت بسیار بهتر و خوب تر از سایر سایت های تبلیغاتی میباشد. در سال های گذشته تبلیغات رایگان  در اینترنت برای فروش محصولات رشد بسیار چشمگیری داشته است.

 

انواع سبک و اهداف تبلیغات

تبلیغات سبک های مختلفی دارد. همچنین اهداف های متعددی دارد.سبک های تبلیغات عبارت است از:

  • تبلیغات آگاهی دهنده

  • تبلیغات تشویق کننده

  • تبلیغات یادآوری کننده

  • تبلیغات محیطی

  • تبلیغات مدرن

  • تبلیغات اینترنتی

اهداف تبلیغات عبارت است از:

  • معرفی محصولات به بهترین شیوه و روش ممکن

  • گسترش دادن کسب و کار شما به بهترین وجه

  • میزان سود شما را در کسب و کار افزایش میدهد

  • واسطه ها را از بازار از بین میبرد

  • مشتریهای جدید را جذب میکند همچنین مشتریهای قدیم‌ را حفظ میکند

  • مشتری ها را از قیمت های جدید در بازار آگاه میکنند

  • خدماتی را که به کاربران ارائه میدهد برای شما عزیزان شرح میدهد

  • همواره مصرف کننده را ترغیب میکند که او به این کالا در آینده نزدیک نیاز خواهد داشت

  • به طور حرفه ای مشتری را برای خرید کالای شما معتقد میکند

تبلیغات آگاهی دهنده یعنی مشتری ها را از وجود کالاهای جدید آگاه می سازد. تبلیغات ترغیب کننده یعنی مشتری را برای خرید کالای شما تحریک و تشویق میکند. تبلیغات یاد آوری کننده یعنی همواره به خدماتی که میتوانید به مشتری ارائه دهید را تکرار میکند تا در ذهن مشتری ها یاد آوری شود. تبلیغات محیطی به دو نوع تبلیغات داخلی و خارجی تقسیم میشود  تبلیغاتی که در بالای مغازه ها ، کاتالوگ و غیره است را تبلیغات داخلی مینامند. تبلیغات که در مکان های سرپوشیده انجام می شود مانند مترو و غیره.  تبلیغات خارجی نامیده میشود. تبلیغات مدرن و اینترنتی هم منظور از شبکه های اجتماعی است.

 

تبلیغات رایگان اینترنتی خود را به ما بسپارید .

با توجه به اینکه دنیا در حال پیشرفت و توسعه و گسترش میباشد، آگهی رایگان اینترنتی بسیار گسترده شده است و مشتریان زیادی دارد. شما مخاطبان عزیز میتوانید  تبلیغات خود را به ما بسپارید و در کسب و کار خود بهترین نتیجه را داشته باشید همچنین ما به شما تضمین میکنم که کسب و کار شما با تبلیغات سایت ما رونق میگیرد. سایت ما در تبلیغات بسیار حرفه ای و هوشمندانه کار میکند پس نگران هیچی نباشید. کسب و کار از شما، تبلیغ و شناساندن آن با ما. پس وقت را از دست ندهید و همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

منبع: https://niazcheh.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۹:۱۳ توسط:فرشید باقری موضوع: نظرات (0)

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش آنلاین زبان انگلیسی یکی از راحت ترین روش ها برای یاد گیری و پیشرفت.
با تغییر و گسترش روز به روز تکنولوژی یادگیری و شیوه های آموزش هم تغییر پیدا کرده است.
در این مقاله آموزش زبان انگلیسی بصورت آنلاین و اهمیت آن را با هم بررسی خواهیم کرد.

 
 

آموزش آنلاین زبان انگلیسی
شلوغی ها و روزمرگی های دنیای جدید ما را تا حدود زیادی از نعمت آموزش و یادگیری محروم کرده است.
به طوری ما شاید در یک ماه و یا حتی در یک سال بخواهیم به این موضوع فکر کنیم.
اما از طرفی با پیشرفت روز افزون تکنولوژی شیوه های یادگیری و آموزش هم دچار تغییرات بهتری شده است.
با پیدایش آموزش و دوره های آنلاین، فرصت یادگیری در دنیای شلوغ بار دیگر برای ما فراهم شده است.
دوره های آموزشی آنلاین این فرصت را در اختیار ما قرار داده است که در هر کجایی که باشیم با یک عدد گوشی هوشمند و یا لپ تاب به یادگیری بپردازیم.
در گذشته هیچوقت این امکان برای ما فراهم نبوده که در مسیر رانندگی و یا زمانی که به مسافرت میرویم و یا هر جایی دیگر بتوانیم به یادگیری بپردازیم.
فقط گافیست دوره آنلاین مورد نظر خود را بر روی گوشی یا لپ تاب خود اجرا کنیم و با یک هندزفری به یادگیری بپردازیم.

 
 

مزایای یادگیری آنلاین زبان انگلیسی
در ادامه شما را با برخی از مزایای آموزش آنلاین آشنا خواهیم کرد.

اولین مزیت آموزش آنلاین را می توانیم به این مورد اشاره کنیم که، به محتوای آموزشی همیشه و در سریع ترین زمان ممکن دسترسی داریم.
کافیست گوشی موبایل خود را روشن کنیم و فیلم یا صوت آموزش را اجرا کنیم.

دومین مزیت را می توانیم به کمتر بودن هزینه های آموزش آنلاین نسبت به آموزش حضوری بدانیم.

سومین مزیت یادگیری آنلاین عدم نیاز به رفت و آمد به محل برگزاری کلاس های حضوری می باشد.

چهارمین مزیت که یک مزیت مهم محسوب می شود، این مورد می باشد که شما می توانید ویدئو یا صوت آموزش را بار ها و بار ها بدون هیچ گونه محدودیتی ببینید و استفاده کنید.

 

 
 

آموزش زبان انگلیسی با استاد رضا احمدپور
خب حالا که با مزیت های مهم آموزش و یادگیری آنلاین آشنا شدید.
و فهمیدید که برای یادگیری بهانه هایی از قبیل کمبود وقت و... نخواهید داشت، می خواهیم شما را با وب سایت آموزشی استاد رضا احمدپور آشنا کنیم.
این وب سایت زبان انگلیسی را در قالب محصولات مختلف و متد های متنوع به شما یاد می دهد.

جدید ترین روش های یادگیری زبان انگلیسی
ما در وب سایت خود به شما با جدید ترین و بهترین روش های یادگیری، زبان انگلیسی را آموزش می دهیم.

برخی از محصولات آموزشی این وب سایت عبارتند از:

 

آموزش زبان انگلیسی با ترانهو

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن
آموزش زبان انگلیسی با فیلم

 

شما با شرکت در هر کدام از این دوره ها فایل آموزشی محصول برای همیشه در اختیارتان قرار خواهد گرفت،
و خواهید توانست در هر زمان و مکانی به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید.

برای مشاهده دوره ها و یادگیری آنلاین بر روی عکس زیر کلیک کنید.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۳:۳۱ توسط:فرشید باقری موضوع: نظرات (0)

بک لینک چیست؟

بک لینک چیست؟

همه ما در سایت ها به لینک هایی برخورد کرده ایم که ما را به یک سایتی ارجاع میدهند. این لینک ها بک لینک نامیده میشود. معمولا این لینک ها ما را به سایت هایی ارجاع میدهند که یا سایت های مرتبط با سایت میزبان است یا دارای مطالب پرطرفدار میباشد.

بک لینک

در زمان های گذشته سایت ها میتوانستند با افزایش تعداد لینک ها اعتبارسازی نمایند. هزینه کمتری پرداخت میکردند و میتوانستند تعداد بسیار بالایی پروفایل و لینک های اسپم تهیه نمایند. اما در حال حاضر این لینک ها و بک لینک ها در گوگل جایی ندارد و گوگل به آن ها زیاد اهمیت نمی دهد و در واقع به لینک هایی که هویت بالایی دارند بیشتر اهمیت می دهد.

 

بک لینک PBN چیست؟

پی بی ان (PBN)  مخفف عبارت Private Blog Networks  می باشد.

ما برای لینک سازی به سبک  PBN نیاز به یک شبکه ی وبلاگی با هویت بالا داریم.لینک سازی پی بی ان (pbn) به صورت لایه ای میباشد.

بک لینک pbn

 

معمولا وب سایت یا وبلاگ هایی با موضوعات مختلف را برای ایجاد این ساختارها ایجاد کرده و این وبلاگ ها برای اعتبار بخشی به سایت های مورد نظر به کار میبرند. چند بک لینک ایجاد کرده و با این بک لینک ها کاربران را به سایت اصلی لینک میدهیم. با ادامه دادن این مراحل لینک ها به صورت هرمی افزایش می یابند و همین مسئله موجب شده است که به خرید بک لینک PBN شهرت یافته است .

بالا رفتن رتبه سایت

اگر بدون علم کافی شروع به اجرای PBN شوید، سایت شما به سرعت به سمت پنالتی شدن و به حذف از گوگل نزدیک می شود.

بک لینک PBN دارای انواع مختلفی میباشد. گفته میشود بیش از 200 روش برای لینک سازی وجود دارد. اما همه این روش ها ایده آل نیستند و تعداد بسیار کمی از آن دارای تاثیرات مطلوبی میباشند.

شما می توانید از پکیچ های سفارش بک لینک pbn یا سفارش رپورتاژ pbn مجموعه شیک رنک دیدن بفرمایید .

 

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۰:۲۱ توسط:فرشید باقری موضوع: نظرات (0)

۶ روش سریع برای افزایش تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرام

 تبلیغات و نقش آن در افزایش فالوور اینستاگرام

از جمله روش‌های مناسب برای افزایش فالوور اینستاگرام را می‌توان تبلیغات در نظر گرفت. شما به وسیله این روش خواهید توانست در مدت زمان کوتاهی برنامه افزایش فالوور اینستاگرام خود را به میزان زیادی پیش ببرید. در ادامه به توضیح در رابطه با انواع روش‌های تبلیغ در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

تبلیغ اسپانسری اینستاگرام
این نوع تبلیغات را می‌توان یکی از انواع تبلیغات مناسب برای افزایش فالوور اینستاگرام دانست که میزان تأثیرگذاری بیشتری نسبت به دیگر روش‌های تبلیغی در این شبکه اجتماعی دارد. از آنجایی که این نوع از تبلیغات را خود اینستاگرام انجام می‌دهند می‌توان گفت استفاده و جذب مخاطب از این روش بسیار ساده خواهد بود. شما در این روش تبلیغات حتی می‌توانید مشخص کنید که محتوای شما را چه دسته از افرادی ببینند.

چه بازه سنی از افراد این تبلیغات را ببینند. شما در این روش خواهید توانست نحوه پرداخت را نیز خود انتخاب نمائید. شما به وسیله دسترسی ( Reach) مشخص می‌کنید که چه تعداد از افراد تبلیغ شما را مشاهده کرده‌اند. همچنین به وسیله درگیری ( Engagement) خواهید توانست بدانید که چه تعداد از افراد با تبلیغ شما درگیر شده‌اند. و همچنین به وسیله بازدید ( View) خواهید توانست بدانید که تبلیغ شما توسط کاربران در زمان نمایش چند بار نمایش داده شده است.

تبلیغات در پیج‌های با بازدید بالا
شاید دیده باشید که صفحات پر بازدید در اینستاگرام عموماً در بین پست‌های خود دیگر صفحات را تبلیغ می‌کنند؛ این روش تبلیغاتی نیز یکی از روش‌های مناسب برای افزایش فالوور اینستاگرام است؛ دلیل آن را هم می‌توان دیده شدن به میزان زیاد تبلیغ شما است. تبلیغات در صفحات پر بازدید به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود که در ادامه به معرفی هر کدام خواهیم پرداخت.

انواع تبلیغات در صفحات پر بازدید

همان طور که گفته شد در این روش تبلیغات ما به شکل‌های مختلفی اقدام به انجام تبلیغات می‌پردازیم.

تبلیغات بازدیدی: در این روش شما تنها هزینه تعداد نمایش تبلیغ خود را پرداخت خواهید کرد.

تبلیغات ساعتی: در این روش شما هزینه تبلیغات را بر اساس میزان ساعت به نمایش گذاشته شدن تبلیغ خود در صفحه پرداخت خواهید کرد.

تبلیغات در استوری: در روش تبلیغات استوری شما خواهید توانست برنامه افزایش فالوور اینستاگرام خود را به درستی برنامه ریزی نمائید.

سومین روش: استفاده از اینفلوئنسرها

در اینستاگرام به افرادی که قابلیت جریان سازی دارند اینفلوئنسر گفته می‌شود؛ منظور افرادی هستند که توانایی آن را دارند که روی دیگر افراد تأثیر بگذارند. از ویژگی‌های این افراد می‌توان به تعداد لایک بالای عکس‌ها و همچنین دریافت تعداد زیادی کامنت اشاره کرد. به دلیل داشتن تعداد دنبال کننده زیاد این روش تبلیغات را می‌توان یکی از مناسب‌ترین برنامه‌ها برای خرید فالوور ایرانی در نظر گرفت. از همین رو پیشنهاد می‌شود اگر برند بزرگی دارید و خواهان افزایش تعداد فالوورهای خود در حجم بالا هستید حتماً این روش را امتحان نمائید.

چهارمین روش: برگزاری مسابقات

همان طور که گفته شد این فضا برای سرگرمی و ایجاد حس خوب در دیگران ایجاد شده است، افراد و مدیران خلاق به خوبی می‌دانند که به چه روشی می‌توانند از این فضا برای دریافت بازخورد استفاده کنند. برگزاری مسابقات در این شبکه اجتماعی یکی از مناسب‌ترین و جذاب‌ترین راه حل‌ها برای درگیر کردن مخاطبان است. این برگزاری مسابقات علاوه بر افزایش تعداد فالوور می‌تواند به معروف شدن پیج شما کمک شایانی نماید. در حالت کلی می‌توان گفت که برگزاری مسابقه دارای سه مرحله است که در ادامه به توضیح هر یک از این سه مرحله خواهیم پرداخت.

اولین مرحله: برنامه ریزی را انجام دهید

قبل از به اجرا در آوردن مسابقه باید به خوبی بدانید که هدف شما از برگزاری این مسابقه چیست و چرا این مسابقه را برگزار کرده‌اید. شاید به دنبال روشی برای افزایش آگاهی از برند خود باشید، یا بخواهید به تازگی برند خود را در بین عموم افراد معرفی نمائید، هر هدفی که داشته باشید باید به خوبی قبل از به اجرا گذاشته شدن آن اطلاع دقیقی داشته باشید. نکته مهم آن است که سعی کنید این مسابقات را تا حد ممکن ساده برگزار نمائید تا تمام کاربران و مخاطبان شما توانایی شرکت کردن در آن را داشته باشند.

همچنین باید توجه کافی به هدایایی که انتخاب می‌کنید داشته باشید که مورد علاقه عموم کاربران شما باشد. به نوعی می‌توان گفت شما باید این قابلیت را داشته باشید که مسابقه خود را به صورت ویروسی در بین کاربران انتشار دهید. منظور از ویروسی آن است که حتماً کاربران مجاب شوند که مسابقه شما را به دوستان و دیگر افراد پیشنهاد دهند.

دومین مرحله: اول تبلیغات بعد از آن اجرا کردن مسابقه

بعد از برنامه ریزی برای مسابقه و طرح مسابقه نوبت به تبلیغات می‌رسد شما باید به خوبی کاربران و جامعه هدف خود را از برگزاری این مسابقه آگاه نمائید؛ این مورد به شما کمک خواهد کرد که در زمان کمتری بتوانید برنامه خرید فالوور خارجی خود را پیش ببرید. به نوعی باید به وسیله این روش سعی کنید که کاربران هدف خود را از برگزاری این مسابقه آگاه نمائید.

سومین مرحله: نتایج را بررسی کنید

پس از به اجرا گذاشته شدن مسابقه نوبت آن خواهد رسید که بتوانید پس از بررسی دقیق برندگان مسابقه را انتخاب و هدایای مورد نظر را به آن‌ها اهدا نمائید. خوش قول بودن و دادن هدایا در زمان مقرر شده می‌تواند تأثیر زیادی روی فالوورهای شما بگذارد. گفتنی است که هیچ چیز مانند بد قولی نخواهد توانست اعتبار و ارزش شما را در نزد مخاطبان کاهش دهد.

پنجمین روش: از کاربران بخواهید تا انجام دهند

در این روش شما باید با نوشتن جملاتی کاربران را مجاب به انجام عمل نمائید. شاید در هنگام مراجعه به وب سایت‌ها و برخی صفحات با جملاتی از قبیل همین حالا خرید کنید، همین حالا به عضویت صفحه ایکس بپیوندید برخورد کرده باشید. شما با استفاده از این روش خواهید توانست کاربران خود را به سمت هدف مورد نظر خود هدایت نمائید. در این روش مهم آن است که متن به شکلی نوشته شود که کاربران مجاب به انجام آن عمل شوند. نکته مهم در این روش آن است که نباید از خاطر ببرید که کاربران شما به هیچ عنوان افراد ساده و مطیع شما نیستند که هر کاری از آن‌ها خواستید انجام دهند.

روش ششم: از ربات‌ها استفاده نمائید

با استفاده از ربات‌ها شما این امکان را خواهید داشت که به فالوو کردن و آنفالوو کردن افراد بپردازید. به نوعی می‌توان گفت که صفحه شما به هر میزانی هم که قوی و خوب باشد به تنهایی نخواهید توانست برای خود فالوور جذب نمائید. این ربات‌ها این قابلیت را دارند که به جای شما در صفحات دیگران کامنت بگذارند و همچنین افراد را دنبال کنند. استفاده از این روش در طولانی مدت باعث خواهد شد که به میزان زیادی افزایش فالوور اینستاگرام داشته باشید.

جمع بندی
ما در این مقاله از سری مقالات آموزشی وب سایت فالوور بند به بررسی روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام پرداختیم گفتیم که روش‌های مختلفی برای افزایش فالوور وجود دارد؛ شما می‌توانید با استفاده از روش‌های معرفی شده در این مقاله اقدام به افزایش فالوور اینستاگرام نمائید. از اینکه در مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

 

فیلم را داخل آپارت ببینید: https://www.aparat.com/v/lsQ۵f


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۸:۲۶ توسط:فرشید باقری موضوع: نظرات (0)

رپورتاژ آگهی PBN شیک رنک

در دنیای وب شناخته شده ترین بخش، بخش تبلیغات میباشد و همگان با آن سروکار داشته یا لااقل با این تبلیغات مواجه شده اند. اما این تبلیغات دیگر مثل قبل بر روی کاربران تاثیرگذار نیست و همین مسئله سبب شده است که روش های جدید تبلیغاتی در صفحات وب به کار رود. رپورتاژ آگهی پی بی ان یکی از این روش ها میباشد. رپورتاژ آگهی در سئو و افزایش رتبه سایت بیشتر کارایی دارد.

 

رپورتاژ pbn

 

رپورتاژ pbn چیست؟

 PBNمخفف عبارت Private Blog Network میباشد، این عبارت به معنی شبکه ای از سایت های معتبر است. افرادی که با اصول سئو در گوگل آشنا هستند از راه های مختلفی برای بالا رفتن سایت در گوگل استفاده می نمایند که گرفتن بک لینک PBN یکی از این راه ها میباشد.

 

 

در صورت استفاده کردن از روش های این چنینی، گوگل با استفاده از الگوریتم هایی که استفاده میکند شناسایی خواهد کرد که شما از چه ترفندهایی استفاده کرده اید و در این صورت سایت شما جریمه خواهد شد و به اصطلاح از لیست نتایج گوگل پنالتی میشود. چون گوگل در شناسایی تبلیغات متنی بسیار هوشمندانه عمل میکند اما در خرید رپورتاژ PBN دیگر گوگل به سیستم لینک سازی شما شک نخواهد کرد و به آسانی رتبه سایت قابل ارتقا خواهد بود.

 

 رپورتاژ pbn

 

روش کار pbn چگونه است؟

در طرح رپورتاژ PBN رپورتاژ ادز با تکیه بر تیم فنی و سئوکار خود بهترین روش های لینک سازی شبکه ای را از طریق رپورتاژ ارائه می نماید. در پکیج های خرید رپورتاژ PBN به هیچ عنوان مشکلی در سئوی سایت شما اتفاق نخواهد افتاد.

روش کار این گونه میباشد که سئوکاران بین سایت هایی که از نظر اتوریتی دامنه با ارزش هستند لینک سازی را به صورت شبکه ای ایجاد میکنند. در واقع طوری تنظیم می نمایند که چند سایت به یکدیگر پیوند یا لینک میشوند. این روش لینک دهی شبکه ای نام دارد. در روش لینک دهی شبکه ای در همه صفحات وب سایت، کلمات کلیدی لینک داده میشد. به همین دلیل، برای گوگل به راحتی قابل شناسایی بود. در روش رپورتاژ ادز کلمات کلیدی در همه صفحات پیوند داده نمیشوند بلکه در یک متن طولانی به عنوان رپورتاژ آگهی نوشته میشود و این روش هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

 

لزوم خرید رپورتاژ PBN و مزایای آن

  • رپورتاژ، یک مقاله کامل و جامع برای معرفی شماست نه صرفا یک بنر تبلیغاتی
  • نسبت به سایر روش های تبلیغاتی رپورتاژ آگهی بیشتر توجه کاربران را جلب خواهد کرد.
  • رپورتاژ، باعث کسب رتبه بهتر برای وب سایت شما خواهد شد.
  • پس از درج آگهی شما هم یک نوع بازاریابی برای سایت شما خواهد شد و هم رتبه سایت بالا میرود.
  • رپورتاژ آگهی شما هیچوقت حذف نخواهد شد. یعنی رپورتاژ آگهی شما دائمی خواهد بود. این دائمی بودن سبب میشود که در مدت زمان طولانی رتبه سایت شما بالا برود.
  • برای رپورتاژ PBN نسبت به بقیه روش ها هزینه کمتری صرف خواهد شد. یعنی با صرف کمترین هزینه بهترین نتیجه را از آن سایت خود خواهید کرد.

​و در آخر 2 لینک برای خرید رپورتاژ پی بی ان مجموعه معتبر و با سابقه شیک رنک معرفی می گردد :

 

1-

https://www.chicrank.com/reportage.php

2-

https://www.chicrank.com/reporter.php

 

 

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۳۹:۴۱ توسط:فرشید باقری موضوع: نظرات (0)

مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده‌اند، احتمالاً درباره خرید لایک و فالوور ایرانی، خرید کامنت اینستاگرام، خرید ویو و… شنیده‌اید. خرید اینگونه خدمات مانند خرید فالوور ایرانی برای دیده شدن پیج شما در اینستاگرام مزایا و معایبی به همراه دارد. به طور قطع با بالا رفتن عدد فالوورهای شما، اعتماد بازدیدکنندگان پیج بیشتر خواهد شد و افزایش تعداد لایک‌های هر مطلب نیز باعث محبوب به شمار رفتن آن پست و در نتیجه افزایش مشتریان و مخاطبان کسب و کار شما می‌شود. اما خرید لایک و فالوور برای اینستاگرام معایبی نیز به همراه دارد. با دیجی ممبر همراه شوید.

چرا برای توسعه کسب و کار خود به اینستاگرام نیاز دارید
اگر برای توسعه و دیده شدن کسب و کار خود از اینستاگرام استفاده نمی‌کنید، بهتر است بدانید فرصت بسیار بزرگی را از دست داده‌اید؛ پس هرچه زودتر فعالیت مناسب در اینستاگرام را در برنامه‌های کاری خود قرار دهید و قدمی بزرگ‌تر به سوی اهدافِ کاری خود بردارید. اما به راستی چرا اینستاگرام از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی است؟

1. ارتباط مستقیم با کاربران
اینستاگرام بستری بسیار مناسب برای ارتباط مستقیم با کاربران است. در اینستاگرام می‌توانید با مشاهده نظرات و پیشنهادات کاربران، کسب و کار خود را بهبود دهید و محبوبیت خود را بیش از پیش افزایش دهید. همچنین تعامل داشتن با مخاطبان، می‌تواند نشان‌دهنده پویایی و زنده بودن کسب و کار شما شود و این امر به خودیِ خود، هوادارانِ شما را افزایش خواهد داد.

2. لزوم محتوای بصری
اینستاگرام محیطی برای به اشتراک‌گذاری انواع تصویر و ویدیو است. بهتر است بدانید انتشار تصاویری از محیط کاری، جو و فضای میان کارمندان و پروسه کاری می‌تواند تاثیری عظیم در ایجاد حس نزدیکی و جذب مخاطبان داشته باشد. همچنین با انتشار تصاویر مرتبط در مناسبت‌های مختلف، هر روزه توجه و فعالیت خود را به کاربران دیگر یادآوری کنید.

3. زیر نظر گرفتن فعالیت‌های رقبا
با حضور در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، می‌توانید هر روزه شاهد فعالیت رقبای خود نیز باشید. همواره بررسی کنید که رقیب‌هایتان از چه راه‌هایی برای تبلیغات استفاده می‌کنند و چگونه با مشتریان و مخاطبان خود ارتباط برقرار می‌کنند. همچنین تعداد فالوورها و لایک‌های صفحه‌های رقیب، محبوبیت کسب و کار آن‌ها را به شما نشان می‌دهد. البته می‌توانید با خرید لایک ایرانی و فالوور ایرانی، خیال خود را از برتری میان دیگر رقبا راحت کنید.

انواع لایک و فالوور اینستاگرام
همانطور که گفتیم، از روش‌های برتری میان دیگر رقبا در اینستاگرام، خرید لایک و فالوور ایرانی است. اگر قصد ارتقا برند خود را با استفاده از اینستاگرام دارید، بهتر است به سرعت ترافیک پیج خود را بالا ببرید. خرید فالوور ارزان از جمله راه‌های موجود است. انواع لایک و فالوور اینستاگرام به شرح زیر است:

لایک و فالوور ایرانی
لایک و فالوور خارجی
لایک و فالوور واقعی
لایک و فالوور فیک
در ادامه به توضیح تفاوت‌های هریک از این موارد خواهیم پرداخت.

تفاوت لایک و فالوور ایرانی و خارجی
همانطور که گفتیم، با افزایش تعداد فالوورها و لایک‌های مطالب، محبوبیت شما در میان کاربران افزایش می‌یابد. اگر قصد خرید فالوور ارزان برای پیج خود را دارید، بهتر است درباره انواع مختلف لایک و فالوور بدانید. به طور کلی می‌توان لایک و فالوورها را به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم کرد. لایک و فالوور ایرانی و خارجی هر دو یک نوع اکانت هستند؛ اما نام و تصویر آنها متفاوت است. اگر کسب و کار شما ایرانی است و قصد ارائه خدمات به کاربران ایرانی را دارید، خرید لایک و فالوور ایرانی بهترین گزینه است. با خرید لایک و فالوور خارجی، تصاویر و مطالب شما برای افراد خارج از کشور نمایش داده می‌شوند. به همین علت، لایک‌ها و فالوورهای خارجی هیچ سودی برای شما نخواهند داشت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۲:۵۲ توسط:فرشید باقری موضوع: نظرات (0)